Verzenden duurt >4 dagen?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• b19a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Beste tweakers,

Twee weken terug heb ik een nieuw systeempje besteld. Op het geheugen na heb ik alle onderdelen al een week binnen. Het geheugen echter wil maar niet vlotten; het zou vorige week donderdag verzonden zijn en kon ik het vrijdag dus verwachten. Tot op heden heb ik nog niks mogen ontvangen. Ik begin dus te twijfelen of deze shop wel een goede keuze is geweest (heb vooraf betaald).

Ik heb het bedrijf al om een Track en Trace nummer gevraagd, maar deze vraag is onbeantwoord gebleven.

Zou de postbode deze week nog komen of zal ik het bedrijf eens opbellen?

• grhmpf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05-2022

grhmpf

Android <3

Opbellen kan natuurlijk nooit kwaad. Had je al eerder bij dat bedrijf besteld? Persoonlijk doe ik zelf altijd de eerste keer onder rembours, dan weet je tenminste dat je iets krijgt (hoewel dat ook een baksteen kan zijn).

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-02 21:56
kun je niet kijken hoever de bestelling onderweg is (letterlijk)
ik weet alleen niet waar :/

you had me at EHLO

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
TheNymf schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 16:35:
kun je niet kijken hoever de bestelling onderweg is (letterlijk)
ik weet alleen niet waar :/
Dat heet nou track&trace. Verder is het een beetje zinloos om hier een topic te openen. neem gewoon contact op.. Wij kunnen denk niet echt iets voor je doen..

[ Voor 11% gewijzigd door Satch op 31-05-2005 16:37 ]

• grhmpf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05-2022

grhmpf

Android <3

Dat zou met een track en trace nummer kunnen, maar dat heeft ie dus niet :) Niet alle bedrijven doen hieraan, ook al krijgen ze het nummer van TPG. Overigens heb je helemaal geen keiharde garantie dat vandaag verzonden morgen bezorgd is, hoewel TPG er geloof ik wel naar streeft.

En ik sluit me verder aan bij de vorige reply :)

[ Voor 9% gewijzigd door grhmpf op 31-05-2005 16:38 ]

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-02 10:59
Ja, de postbode komt deze week wel.
maar of ie jouw pakketje heeft... dat weet de webwinkel, dat kunnen wij niet ruiken.

Bellen dus!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Wat heeft dit in vredesnaam met Overige Hardware te maken :?

Blijf aub on-forum. En vraag geen koffiedikkijken als je niet eens de moeite gedaan hebt contact op te nemen met winkel in kwestie...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.