[Frontpage 2003] Webform: Definieren 'van' veld

Pagina: 1
Acties:

• M. Mulder
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-08 15:33

M. Mulder

DPC: Team TFC

Topicstarter
Beste mensen,

Als mensen mijn webformulier invullen, dan komen de gegevens van de velden keurig in mijn e-mail te staan. Als ik dan in Outlook op reply druk, dan kan ik gelijk de mensen terugmailen, omdat ik,

B-Email-ReplyTo-From-Field="TRUE" S-Email-ReplyTo="Email...................."

heb geprogrammeerd en deze gekoppeld heb aan het veld waar de mensen een e-mail moeten invullen ("Email....................")

Voor het onderwerp lukt het ook prima middels deze code:

B-Email-Subject-From-Field="FALSE" S-Email-Subject="Aanmelding Beoordelingsdag"

Maar het lukt me met geen mogelijkheid om het "van" veld in te vullen bij de e-mails en er komt telkens Nobody bij te staan. Hoe moet ik die code schrijven om een veldtekst van het formulier in het "van" veld van Outlook te krijgen ????

Ik gebruik Frontpage 2003

Webform: Definiëren "van" veld. :?

Sorry hoor, maar dat werkt dus niet. Ik post niet zo maar een vraag. Prefix was ik idd vergeten 8)7

• M. Mulder

M. Mulder

Topicstarter
Het is echt nergens te vinden op het internet.
En de suggestie van Andre was ook niet juist (S-Email-Address="bla@bla.com")

Gooien ze hem op slot, terwijl hij daar best goed zou passen |:(

• M. Mulder

M. Mulder

Topicstarter
Is mijn vraagstelling duidelijk of weet niemand dit op te lossen of hebben jullie geen zin om te antwoorden ;) of is dit probleem gewoon niet op te lossen?

Het lijkt op het eerste oog een gemakkelijk op te lossen probleem, maar dat is het dus niet. Ik begin toch het gevoel te krijgen dat het niet kan met een webformulier in Frontpage 2003 om een commando mee te sturen die het "van" veld voorziet van een waarde. Hoe wordt het "van" veld meegegeven, door webbot? Immers er komt telkens "Nobody" bij te staan"

Kom op, denk even mee :) !