nieuwe installatie van moederbord p5wds premium I955X asus met SATA harde schijf. Moet dus drivers installeren en heb daarvoor een diskette gemaakt. Probleem is dat met F6 en S en dan diskette erin stoppen, hij de diskette wel leest maar er niks vanaf haalt. Dan maar zonder SATA schijf dacht ik en heb toen mijn oude HD erin gestopt. Met windows XP Pro zou die het dus moeten doen. Ook hier krijg ik echter een BSOD en wel de foutmelding 0000007b (telkens dezelfde melding). Heb het daarna met windows 98 geprobeerd maar ook dat wil niet lukken. Heb er samen met een vriend naar gekeken maar nu denken we dus dat er iets mis is met het moederbord. Zou dit echter ook nog ergens anders aan kunnen liggen? kan iemand mij hier wat tips over geven want anders wordt het moederbord terugsturen en hopen dat hun een defect vinden. Heb verder een sony dvd writer, een asus gforce 6600GT en een nieuwe floppydrive en een oude floppydrive dus daar kan het niet aan liggen.
owja de BSOD verschijtn in beeld nadat de bestanden geladen zijn en hij setup wil starten, precies daana springt hij op het blauwe scherm.
groet, alexander
owja de BSOD verschijtn in beeld nadat de bestanden geladen zijn en hij setup wil starten, precies daana springt hij op het blauwe scherm.
groet, alexander