Beste mensen,
Als mensen mijn webformulier invullen, dan komen de gegevens van de velden keurig in mijn e-mail te staan. Als ik dan in Outlook op reply druk, dan kan ik gelijk de mensen terugmailen, omdat ik,
B-Email-ReplyTo-From-Field="TRUE" S-Email-ReplyTo="Email...................."
heb geprogrammeerd en deze gekoppeld heb aan het veld waar de mensen een e-mail moeten invullen ("Email....................")
Voor het onderwerp lukt het ook prima middels deze code:
B-Email-Subject-From-Field="FALSE" S-Email-Subject="Aanmelding Beoordelingsdag"
Maar het lukt me met geen mogelijkheid om het "van" veld in te vullen bij de e-mails en er komt telkens Nobody bij te staan. Hoe moet ik die code schrijven om een veldtekst van het formulier in het "van" veld van Outlook te krijgen ????
Ik gebruik Frontpage 2003
Als mensen mijn webformulier invullen, dan komen de gegevens van de velden keurig in mijn e-mail te staan. Als ik dan in Outlook op reply druk, dan kan ik gelijk de mensen terugmailen, omdat ik,
B-Email-ReplyTo-From-Field="TRUE" S-Email-ReplyTo="Email...................."
heb geprogrammeerd en deze gekoppeld heb aan het veld waar de mensen een e-mail moeten invullen ("Email....................")
Voor het onderwerp lukt het ook prima middels deze code:
B-Email-Subject-From-Field="FALSE" S-Email-Subject="Aanmelding Beoordelingsdag"
Maar het lukt me met geen mogelijkheid om het "van" veld in te vullen bij de e-mails en er komt telkens Nobody bij te staan. Hoe moet ik die code schrijven om een veldtekst van het formulier in het "van" veld van Outlook te krijgen ????
Ik gebruik Frontpage 2003
[ Voor 8% gewijzigd door M. Mulder op 31-05-2005 15:06 ]