Nieuwsberichten onder embargo

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Kon er in de search zo 123 niets over vinden.

Het valt me op dat de berichten die hieronder staan altijd verwijzen naar http://www.tweakers.net/ en niet naar het artikel zelf. Is dat de bedoeling? Kunnen jullie de nieuwsgierige lezer niet een beetje tegemoet komen? ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Rene59 op 31-05-2005 13:48 ]

Verwijderd

ik kan me voorstellen dat een bron het niet zo leuk vindt om met naam en toenaam genoemd te worden als ze een artikel onder embargo toch doorgeven.

of bedoel je dat niet?

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:49

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Nee, denk het niet. Soms zie je dus wel de bron en soms niet. Dit is een Fullabbo functie. Vindt het zelf ook vreemd. Kan je het er net zo goed niet in zetten.

• Rene59
Nee ik bedoel de link naar het artikel zelf. Wie de bron is interesseert me niet.

• Rene59
LoeiOrdinair schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:49:
Nee, denk het niet. Soms zie je dus wel de bron en soms niet. Dit is een Fullabbo functie. Vindt het zelf ook vreemd. Kan je het er net zo goed niet in zetten.
Ah dat is de verklaring. Ik heb een extra abonnement geloof ik.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Volgens mij staan er ook al verwijzingen naar upcoming news als er uberhaupt nog een nieuwsitem bij is, dus dan wordt het erg lastig linken ;) (of was dat nou laatst verandert?)

Sowieso zit er vaak niet zoveel tekst in nieuwsitems onder embargo, doordat het eerst off line in elkaar getikt wordt en dan ineens compleet gesubmit. Dus echt interessant zijn die artikelen onder embargo ook niet.

[ Voor 48% gewijzigd door ACM op 31-05-2005 14:04 ]

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:49

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Rene59 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:51:
Nee ik bedoel de link naar het artikel zelf. Wie de bron is interesseert me niet.
Er wordt altijd naar de bron gelinkt en nog niet naar het artikel. En als er geen bron op het internet is linkt deze naar t.net. Dit lijkt mij het meest logisch.

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Hier was laatst ook al een vergelijkbare discussie over:

[rml][ Upcoming News] Bijna nooit links[/rml]

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Juist, en daarom gaat deze dicht ;) .

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Pagina: 1