Webpagina met internet explorer testen onder linux

Pagina: 1
Acties:

• metaal
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-01-2025
Ik heb thuis enkel linux op mijn computer staan, maar ik zoek naar een makkelijke mogelijkheid om mijn html zooi te testen met internet explorer. Ik weet dat er mogelijkheden zijn om wine te gebruiken, maar dat is way te veel werk en gedoe.

Ik dacht, is er niet ergens een site ergens waar je een url of bestand kan opgeven (zoals bij de w3c validator), om vervolgens een jpeg bestand of zo terug te krijgen, met daarin hoe internet explorer het parsed. Zou echt HEUL handig zijn. Weet iemand of er zoiets bestaat?

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
voglens mij bestaat dat niet.

wel zijn er sites waar je je sites kan laten testen.. of je kan natuurlijk aan een vriend of vriendin vragen of die effe wil kijken en dan screenshot laten sturen

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 20:51
Voor Safari bestaat het in ieder geval wel maar daar heb je niks aan denk ik :).

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:56
Weet wel dat er eentje voor de mac is, http://www.danvine.com/icapture/ , maar voor internet explorer zou ik het zo niet weten.

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-12-2025
Er bestaat een site die screendumps terug geeft voor een hoeveelheid browsers die je niet kan verzinnen.
Ik heb het niet zo heel lang geleden nog gebruikt, maar hoe heet die ook al weer... 8)7

Zoeken we op!

Volgens mij heb ik toen de trial van http://www.browsercam.com/ gebruikt

[ Voor 16% gewijzigd door Vunzz op 31-05-2005 13:43 ]

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

• liberque
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:36

liberque

Vrijzinnig!

Wine is helemaal niet veel werk / gedoe... je moet dan ook een versie pakken van Wine die het allemaal zelf voor je regelt. Denk hierbij aan Crossover Office.... gewoon even via het installatieprogseltje installeren en je hebt een perfect werkende wine met Internet Explorer 6 erop.

Try looking into that place where you dare not look! You'll find me there, staring out at you!

• metaal
Klinkt goed! Als het voor safari bestaat, zal het er ongetwijfeld ook voor IE zijn. Ik ga ondertussen ook door met zoeken. Let me know als jullie iets vinden, super

Verwijderd

Dit is meer iets voor software ipv webdesign

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-12-2025
metaal schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:47:
Klinkt goed! Als het voor safari bestaat, zal het er ongetwijfeld ook voor IE zijn. Ik ga ondertussen ook door met zoeken. Let me know als jullie iets vinden, super
www.browsercam.org.
Niet gratis, maar de 24h trial functioneerd volledig.

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:46
Ik denk dat je beter een simpele windows pc op de kop kan tikken.. Voor 45 euro heb je al een goed werkende afgeschafte desktop. Scheelt je een hoop tijd.

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Je kunt ook in eerste instantie de demo van Crossover Office gebruiken, dat is werkelijk een fluitje van 'n cent!

• metaal
Super, dat browsercam voldoet voorlopig wel. Ben toch niet van plan om mijn pagina's super compatible te maken met IE. Ik ga er zeker geen 45 euro voor neerleggen ;) Ben ook te lui om crossover te installeren.

Bedankt!

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:09

M-ThijZ

Riding on Rails

vmware met WinXP?
Als je dat gratis wil is het natuurlijk niet echt legaal, maar hey, je doet het voor een ander.

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-03 19:38
Beetje apart topic wel. Mensen dragen diverse oplossingen aan maar TS roept bij de meeste dat ie te lui is om het te installeren. Waarom kom je dan om hulp vragen :?

Gelukkig ben je niet te lui voor browsercam.com, dat is geluk voor ons (kunnen we stoppen met zoeken) ;) Ik gebruik zelf gewoon Crossover Office met IE6, werkt prima. En als ik het in Safari wil zien pak ik m'n vriendin d'r iBook even :+

Maar goed, topic opgelost en eigenlijk draag ik niks bij :D
Pagina: 1