Toon posts:

[Remote Control]Opengl over tcp/ip ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals het topic al doet vermoeden ben ik op zoek naar een manier waardoor ik simpele opengl beelden via tcp/ip kan weergeven/besturen met een remote tooltje, zoals VNC, RDP, etc etc.

Deze programma's voldoen in de normale Windows besturing maar niet in het weergeven van opengl beelden, ik ben me er van bewust dat dit altijd vele malen slechter zal zijn dan wanneer je achter de monitor zit waar de pc op is aangesloten. maar het is ook niet nodig om snel bewegende beelden weer te geven.

Zolang er maar soms wat simpele handelingen op kunnen worden uitgevoerd.

Dus weet iemand een programma welke aan bovengenoemde eisen voldoet ?

( kep een search gedaan maar dan verzuip je in de vragen hoe je een pc via internet moet besturen etc etc ).

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:41
Wat voor een OS gebruik je? Is niet echt duidelijk, zowel voor je "Server" and je "Client".

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat hier om gewoon een WinXP machine over te nemen en dat deze dus ook opengl beelden weergeeft via de remote tool....

maarja welke tool !?!??!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move PNS > SA
Ik vind dit wel een zeer summiere topicstart.
Je geeft geen enkele informatie, en wij moeten maar gaan raden hoe het zit :?

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Topicstarter
Geen enkele informatie, het enige wat ik vergeten ben te vermelden is het besturingssysteem.....verder heb je ook geen info nodig....of je weet het wel of je weet het niet........

Een remote tool welke ook delen van het scherm ( of hele scherm ) weer kan geven welke door je video kaart in opengl worden gegenereerd....zodat je op afstand bijvoorbeeld simpele handelingen kan uitvoeren in een game.....

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-08 20:59

M-ThijZ

Riding on Rails

Ik snap je hele vraag niet, je kunt toch gewoon vnc gebruiken ofniet?
En wat zijn die 'simpele handelingen' dan? Probeer je soms een gameserver op die manier te beheren?

Verwijderd

Topicstarter
Nah zal dan wel aan mij liggen :D

VNC laat toch geen opengl beelden zien !?!?!!

Gaat erom dat ik ingame 2 a 3 x per dag kleine handelingen moet verrichten welke in opengl weergegeven worden ( en dat op afstand, via een remote tooltje )

• elTigro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-08 07:00

elTigro

Es un Gringo!

als je vanaf een X11draaiend systeem wilt displayen naar een windows machine kun je de hummingbird X-server gebruiken. Die kan opengl calls over het netwerk gestuurd accepteren. ofzo.
maar ik neem aan (en lees het niet in je posts :p) dat je van een windows machine naar een 2e windows machine wilt displayen?

Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Radmin kan dat volgens mij? ik kan mij ieg wel herrinneren dat ik gewoon kan radminnen naar een pc waarop GTA Vice City draait en dat ik dan kan zien wat er gebeurt in-game.
Maar Radmin werkt gewoon op basis van screenshots...

Verwijderd

Topicstarter
yup

Van winxp naar winxp

Voor Xwindows had ik het al gezien idd...tis helaas niet wat ik zoek....

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 12:01:
Geen enkele informatie, het enige wat ik vergeten ben te vermelden is het besturingssysteem.....verder heb je ook geen info nodig....of je weet het wel of je weet het niet........
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 12:28:
Gaat erom dat ik ingame 2 a 3 x per dag kleine handelingen moet verrichten welke in opengl weergegeven worden ( en dat op afstand, via een remote tooltje )
Kijk, dat is ten minste informatie ....
Als je niet aangeeft wat je nu in vredesnaam bedoelt/wilt dan houd het idd snel op, op deze manier kan er al veel gerichter geantwoord worden.

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1