Zoals het topic al doet vermoeden ben ik op zoek naar een manier waardoor ik simpele opengl beelden via tcp/ip kan weergeven/besturen met een remote tooltje, zoals VNC, RDP, etc etc.
Deze programma's voldoen in de normale Windows besturing maar niet in het weergeven van opengl beelden, ik ben me er van bewust dat dit altijd vele malen slechter zal zijn dan wanneer je achter de monitor zit waar de pc op is aangesloten. maar het is ook niet nodig om snel bewegende beelden weer te geven.
Zolang er maar soms wat simpele handelingen op kunnen worden uitgevoerd.
Dus weet iemand een programma welke aan bovengenoemde eisen voldoet ?
( kep een search gedaan maar dan verzuip je in de vragen hoe je een pc via internet moet besturen etc etc ).
Deze programma's voldoen in de normale Windows besturing maar niet in het weergeven van opengl beelden, ik ben me er van bewust dat dit altijd vele malen slechter zal zijn dan wanneer je achter de monitor zit waar de pc op is aangesloten. maar het is ook niet nodig om snel bewegende beelden weer te geven.
Zolang er maar soms wat simpele handelingen op kunnen worden uitgevoerd.
Dus weet iemand een programma welke aan bovengenoemde eisen voldoet ?
( kep een search gedaan maar dan verzuip je in de vragen hoe je een pc via internet moet besturen etc etc ).