Hoe kan ik DC++ dubbel starten? Ik kreeg het 1 dag voor mekaar maar daarvoor niet en nu ook niet. En ja ik wil het dubbel draaiende hebben. Er zijn 2 hubs die ik gebruik die verschillende instellingen eisen (toegestane shares maar vooral de gebruikte prefix). De poorten staat goed maar het probleem is gewoon dat als ik er 1 draaiende heb en de tweede wil starten, de eerste gewoon naar de voorgrond komt (ongeacht met welke ik begin). Dat mijn tweede op een andere lokatie staat negeert windows gewoon. Die keer dat het wel lukte klikte ik gewoon snel op beide icoontjes en beiden starten op en werkten netjes. Als ik dat nu probeer wil dat niet lukken en eerder lukte het me ook niet. Ik snap niet waarom het eigenlijk wel is gelukt. Ik heb verder niets veranderd ondertussen aan windows of DC++. (en ja ik heb gegoogled en de officiele site bekeken en forums doorgespit).
je kan bij je favs ook je nick per hub aangeven. Zo kun je dus met verschillende nicks in verschillende hubs zijn. En voor je share neem je toch zo veel mogelijk?
Lijkt me dus niet echt nodig om meer clients naast elkaar te hebben draaien...
Lijkt me dus niet echt nodig om meer clients naast elkaar te hebben draaien...
Wellicht dat je op de ene hub wel bepaalde files wel/niet mag sharen en op de andere niet/wel 
Zover ik weet kun je een share niet per hub opgeven in dc++, dus dan zul je wel 2 'versies' moeten draaien.
Ik weet niet waarop dc++ checkt of ie al draait, maar als het iets is als bestandsnaam van de exe of een bepaalde string daarin moet je dat wel kunnen omzeilen door deze te veranderen. Punt blijft dan natuurlijk uitzoeken waar DC++ naar kijkt.
Zover ik weet kun je een share niet per hub opgeven in dc++, dus dan zul je wel 2 'versies' moeten draaien.
Ik weet niet waarop dc++ checkt of ie al draait, maar als het iets is als bestandsnaam van de exe of een bepaalde string daarin moet je dat wel kunnen omzeilen door deze te veranderen. Punt blijft dan natuurlijk uitzoeken waar DC++ naar kijkt.
"Man fears the darkness, and so he scrapes away at the edges of it with fire." - Rei Ayanami
Dat punt had ik nog niet aan gedacht. Je kan idd niet je share per hub aanpassen. Dat zouden ze eigenlijk er nog moeten inmakenDa Fox schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 20:42:
Wellicht dat je op de ene hub wel bepaalde files wel/niet mag sharen en op de andere niet/wel
Bedankt voor de reacties. Ik ga wel wat dingen uitproberen, misschien dat hernoemen idd helpt. En die verschillende namen bij favs had ik dacht ik geprobeerd maar ik weet het niet meer zeker. Dus test ik dat alsnog (of nog een keer). Moet ik alleen heel goed opletten wat ik share.
Nog even een toevoeging, Ik heb ODC++ en CZDC++ naast elkaar draaien, alle twee mods van DC++. Eén van de twee draait ook gewoon naast DC++ volgens mij was het CZDC++
XP met fast user switching? Twee users aanmaken, en allebei DC++ laten draaien. Als het goed is, zal DC++ z'n instellingen per user opslaan.Eagle666 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 12:51:
Hoe kan ik DC++ dubbel starten? Ik kreeg het 1 dag voor mekaar maar daarvoor niet en nu ook niet. En ja ik wil het dubbel draaiende hebben. Er zijn 2 hubs die ik gebruik die verschillende instellingen eisen (toegestane shares maar vooral de gebruikte prefix).
[ Voor 44% gewijzigd door MSalters op 01-06-2005 17:33 ]
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Directory kopieren, exe file renamen en weer opstarten, werkt hier nog altijd.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Pagina: 1