ATI Crossfire artikel; grove fout!

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-03 19:32
reviews: ATi's Crossfire neemt beeldschermen onder vuur
Lang geleden, ergens in het vorige millennium, maakte 3dfx ook gebruik van een kabel om twee Voodoo-kaarten met elkaar te kunnen verbinden. Een oplossing die geen positieve invloed had op de beeldkwaliteit aangezien het doorlussen van een analoog signaal onvermijdelijk resulteert in signaaldegradatie.
NEE, NEE, NEE, NEE!!!

Die externe kabel was voor communicatie tussen de 2D kaart en de 'master' 3D kaart (de V2 waaraan de monitor geplugd was), zodat je niet iedere keer die monitor kabel hoefde te verwissellen tussen die kaarten.

De Voodoo 2's communiceerden over de interne SLI kabel, dat grijze platte floppy kabeltje!
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/13716/full.gif

Die degradatie van het signaal sloeg op het 2D signaal dat door die externe kabel via de V2 naar de monitor werd gestuurd.

Ik had dat hier ook al gezegd: nieuws: Nieuwe geruchten over ATi's Multi-VPU-technologie

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:29

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
dit had ook wel in Spel- en tikfoutjes - deel 12 gekunt, was het ook aangekomen.

verder kun je het ook wel iets netter brengen, het zijn geen kleine kinderen waar je tegen spreekt, al zal je best gelijk hebben dat weet ik niet.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Dirk schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 12:49:
dit had ook wel in Spel- en tikfoutjes - deel 12 gekunt, was het ook aangekomen.

verder kun je het ook wel iets netter brengen, het zijn geen kleine kinderen waar je tegen spreekt, al zal je best gelijk hebben dat weet ik niet.
Nee, juist niet. Dat topic is voorbehouden voor _spel- en tikfouten_. Voor andere zaken hebben we een heel forum Frontpage Algemeen ter beschikking. Ben het wel met je eens dat dit wat vriendelijker gebracht had kunnen worden, maar goed.

Ik heb de poster van het artikel op dit topic gewezen.

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:48
Oei, oei wat een grove fout :o. Had het goed moeten weten als ex voodoo2 bezitter, maar blijkbaar was 't al weer te lang geleden. Het staat er nu iig correct.

Dit topic is gesloten.