Toon posts:

Logitech Cordless Optical Mouse for Notebooks

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds vorige week de (tot afgelopen weekend) gelukkige eigenaar van zo'n lief klein muisje. Ik gebruik 'm alleen voor mijn desktop pc. Dit is een muis die draadloos aangesloten word op de USB poort.

Alles werkt prima, maar nu is het volgende mijn probleem. Zodra ik mijn USB stick in mijn computer plug valt de verbinding met mijn muis weg. :? Op nieuw aan/uit zetten van de muis en op het knopje 'verbinden' drukken helpt ook niet. Start ik de computer opnieuw op met mijn USB stick nog in geplugd heb ik nog steeds geen muis verbinding.

Ik heb Logitec al gemailed maar nog geen antwoord gehad.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik denk nml niet dat ik geholpen ben door 'm om te ruilen voor een andere.

computer gegevens:
- ASROCK K7S8XE USB2.0 moederbord
- AMD XP2400+ @ XP2700
- Win XP pro SP2

link product site

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 12:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? :/

Zou er misschien een mod het volgende voor de titel van dit topic willen zetten? "Probleem met"
Misschien dat er dan meer reacties komen.

Modbreak:Lees de Algemene gedragsregels (Netiquette) even door ajb, deze kick is veel te snel..

[ Voor 27% gewijzigd door Pollewob op 01-06-2005 08:20 ]

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:10
Probeer eens een andere USB poort, misschien dat ze beiden teveel stroom willen waardoor er 1 uitvalt...

Verwijderd

Topicstarter
Standaard maakt de muis als enige gebruik van een van mijn USB poorten. Maar zodra ik er dus iets bij plug kapt hij er mee. Zodra ik mijn printer aanzet is het ook einde verhaal met de muis.

Op een andere USB poort maakt trouwens niets uit.

De muis software heb ik ook al opnieuw geinstalleerd, maar dat zou in princiepe niets uit moeten maken denk ik.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2005 08:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
Is er a.u.b. iemand die dit weet op te lossen voor mij? Ik zou je eeuwig dankbaar zijn. Van Logitech hoor ik ook nog steeds niets en ik kan nu mijn printer, USB stick en mijn geheugenkaart lezer van mijn camera niet meer gebruiken.

Als ik na deze smeekbede nog niets verneem, dan ga ik er van uit dat niemand dit probleem voor handen gehad heeft en ga ik er dan toch maar mee terug naar de winkel. :|