Toon posts:

Troll van mij?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
deze reactie van mij is als troll gemod, en staat nu op -1. Ik reageerde op deze reactie, waarin gezegd wordt dat het na upgrade van geluidskaart, videokaart en geheugen voorbij is en dat je moet gaan bellen. Dat slaat nergens op, aangezien ik vaak genoeg de geheugenconfiguratie van PC's met Windows XP verandert heb (1 PC: 128, 192, 320, 256, 320) zonder XP opnieuw te hoeven activeren (laat staan telefonisch), en ook bij het vervangen van een grafische kaart is het enige softwarematige probleem wat ik tegenkom drivers van de oude kaart die achterblijven.

Een reactie op die van mij die imho trollerig/flamerig is door het gebruik van de :Z smilie staat vervolgens op 2 behulpzaam, terwijl dit dus (in mijn ervaring) gewoon onzin is. Zou een PM de zaak eens kunnen beoordelen?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:07

botoo

💀 too old to die young

Je reactie staat ondertussen alweer op 0, en de rest van je linkjes kloppen niet helemaal (gaan naar galleries).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ai, sorry. Linkjes zijn gefixt.

Reacties zijn ook al wat neutraler gemod zie ik nu, maar alsnog zou ik graag je mening horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Bas van der Doorn schrijft dat als je vga, geheugen en geluid aanpast, je opnieuw moet activeren. Jij leest kennelijk of in plaats van 'en', pikt het geheugen eruit (dat je hier over vga begint is niet aan de orde: als je daarop beoordeeld wil worden moet je het op de FP zetten), en concludeert bovendien dat hij herinstalleert in plaats van activeert. Troll - nee, maar echt inzichtvol is het toch ook niet als je het mij vraagt :)

Levo's reactie is misschien wat geprikkeld, maar hij leest wél wat Bas van der Doorn post: dat je bij teveel wijzigingen in de hardware opnieuw moet activeren. Omdat hij vindt dat die oorspronkelijke post duidelijk genoeg was zet hij er een :Z bij, en daar kan ik wel begrip voor opbrengen. Gegeven dat ik van mening ben dat jouw reaktie met een score van +0 goed gewaardeerd is voegt zijn reaktie eigenlijk ook maar weinig toe, maar ook dat is geen troll of flame: hij beledigt niet, hij provoceert niet, hij benadrukt dat je conclusie 'simpelweg' niet klopt. Niet op een heel erg charmante manier, maar dat is geen eis die we aan reakties stellen.

Momenteel staan de drie reakties op +1, +0 en +1, en dat lijkt me gepast.

[ Voor 3% gewijzigd door Rataplan op 01-06-2005 10:25 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.