Sinds gisteren lukt het mij niet meer om de Kaspersky Anti-Virus virusdefinities binnen te halen.
Ik krijg onderstaande foutmelding als ik via hun site de nieuwste definities probeer binnen te halen:
Ik gebruik Kaspersky Anti-Virus v. 5.0.20, en de laatste definities zijn van 23 mei jl.

Wat heb ik geprobeerd:
■ Rechtstreeks de virusdefinities gedownload vanaf hun site, alleen ik krijg ze niet geimporteerd, ondanks dat ik bij de configuratie het pad opgeef waar ik het zip bestandje heb uitgepakt.
Hij geeft dan onderstaande foutmelding:

Instellingen:
Bij LAN-settings staat de optie "Use passive FTP mode if possible"

Mijn pc maakt onderdeel uit van een LAN, met aan het modem gekoppeld een LinkSys 4 poorts router. Alle poorten hiervan zijn gesloten, de Windows Firewall staat aan en ik heb ZoneAlarm geinstalleerd, waarvan ik toegang van Kaspersky op het internet heb toegestaan.
OS = Windows XP, SP2 geinstalleerd op een P4 2,4 ghz en 1GB ram.
Hebben meer mensen die Kaspersky gebruiken hier momenteel last van?
Ik krijg onderstaande foutmelding als ik via hun site de nieuwste definities probeer binnen te halen:
Ik gebruik Kaspersky Anti-Virus v. 5.0.20, en de laatste definities zijn van 23 mei jl.

Wat heb ik geprobeerd:
■ Rechtstreeks de virusdefinities gedownload vanaf hun site, alleen ik krijg ze niet geimporteerd, ondanks dat ik bij de configuratie het pad opgeef waar ik het zip bestandje heb uitgepakt.
Hij geeft dan onderstaande foutmelding:

Instellingen:
Bij LAN-settings staat de optie "Use passive FTP mode if possible"

Mijn pc maakt onderdeel uit van een LAN, met aan het modem gekoppeld een LinkSys 4 poorts router. Alle poorten hiervan zijn gesloten, de Windows Firewall staat aan en ik heb ZoneAlarm geinstalleerd, waarvan ik toegang van Kaspersky op het internet heb toegestaan.
OS = Windows XP, SP2 geinstalleerd op een P4 2,4 ghz en 1GB ram.
Hebben meer mensen die Kaspersky gebruiken hier momenteel last van?