Toon posts:

Backup programma

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een backup programma dat iedere dag een backup maakt van bepaalde mappen op mijn pc naar een andere pc. Na x dagen moeten oude backups verwijderd worden zodat er altijd voldoende backups zijn, zonder dat de HDD van de andere pc helemaal vol raakt.
De backups moeten automatisch uitgevoerd worden.
Weet iemand een programma dat dit precies kan? Ik heb al op GoT gezocht, maar kan alleen maar programma's vinden die heel ingewikkeld zijn en/of waar net iets andere eisen aan worden gesteld. Het programma moet heel simpel zijn...

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:17

TeeDee

CQB 241

Zoek eens in de meuktracker naar SyncBack. Hopla, extra gratis link: http://www.tweakers.net/meuktracker/?Query=Syncback

Hmm, wacht even.

• OS?
• Backup naar wat? Disk? CD? DVD?

[ Voor 65% gewijzigd door TeeDee op 31-05-2005 11:03 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

[search=backup software]; daar had je heel simpel zelf mee kunnen beginnen :) Kun je meteen dit even doorlezen: Policy: Alle regels die op het forum gelden? Daar staan goede tips in om een nieuw topic aan te maken; en dan begrijp je direct waarom ik dit topic dichtzet. Ik mis namelijk enige inzet van jouw kant; en de vraag zoals je die momenteel hebt geformuleerd is eenvoudig te beantwoorden :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.