[XPe] hoe op andere computer te krijgen

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ik ben de laatste tijd bezig me te verdiepen in windows xp embedded
nou heb ik een windows xp embedded configratie gemaakt met wat componenten en heb daar een image van gemaakt. als ik dan naar de map ga waar die image neergezet is zie ik gewoon de mappen windows documents and setting program files en een boot.ini en ntdetect. en nog een paar bestandjes. maar hoe krijg ik dit nou op een andere computer waar nog helemaal niets opstaat? in de search is echt heel weinig te vinden over windows xp embedded. dus iemand een idee?

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:10
Hangt er vanaf. Als de configuratie waar je het image van plan bent op te zetten identiek is aan het systeem waar je het image op gebouwd hebt kun je het met je image/backup programma gewoon je image terugzetten. Anders heb je denk ik meer aan het maken van je eigen unattended installatie cd

Je kunt dus je image-programma samen met het image op een cd zetten en zo "installeren".

[ Voor 14% gewijzigd door Master FX op 31-05-2005 08:18 ]

Stay safe

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
het lijkt me haast dat er een makkelijkere manier is om dit te doen. want de pc waar ik de image op maak dient eigenlijk als server. daar heb je ook een dikke bak voor nodig zeg maar. dan is het de bedoeling dat je die gemaakte image bijvoorbeeld op een rom kan schrijven. maar ik wil hem gewoon op een andere (heel oude) pc hebben. ze zijn wel met een netwerk aan elkaar verbonden

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik vind met http://search.microsoft.c...View=en-us&qu=xp+embedded zat informatie over XP embedded. Hierover had je dus makkelijk zelf info kunnen vinden: http://msdn.microsoft.com...mb/xp/deploy/default.aspx bijvoorbeeld. Lees de Windows Operating Systems - Policy nog even goed door, en ook Policy: Alle regels die op het forum gelden. En doe graag de volgende keer wat onderzoek voordat je een topic opent :)

[ Voor 46% gewijzigd door sanfranjake op 31-05-2005 14:48 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.