Lokaal gegevens van IMDB bekijken

Pagina: 1
Acties:

• michelc85
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-08 19:14
Mensen ,

Bestaat er een mogelijkheid om lokaal met een programma's de gegevens te bekijken van imdb.com.
Zodat je niet telkens naar de pagina op internet moet gaan ,

Heb op GOT en Google al gezocht naar programma's , maar tot nu toe nog niets gevonden.

Verwijderd

Als je gegevens wilt bekijken van een website heb je daar wel degelijk een internetverbinding voor nodig he ;) Wat je wel kan doen als je zelf enige php/cgi of andere programmeer kennis hebt is een soort van parser maken die het zoeken op de site achter de schermen uitvoert, maar waarmee je wel je eigen user interface aanhoud. Dan heb je dus bijv een overzichtelijker site en geen banners.

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 20:14
Voor IRC zijn er ook scriptjes voor. Misschien kan je deze met enige kennis omtoveren tot een VB / C++ scriptje?

Verwijderd

offtopic:
peedy dat ik jou hier aantref, GC zuigt btw :P

Of je zoekt een vbulletin mod voor fxp board en sloopt die half om tot je eigen UI, hoogstens 2 uur werk als je kennis van php hebt

• Peedy
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 01:40:
offtopic:
peedy dat ik jou hier aantref, GC zuigt btw :P

Of je zoekt een vbulletin mod voor fxp board en sloopt die half om tot je eigen UI, hoogstens 2 uur werk als je kennis van php hebt
offtopic:
Hey Intelligence (Boessen) :) GC heerscht, kom es naar ons toe.. irc.relaxedirc.net !

VBulletin mod voor fxp board haalt dit binnen via een CGI mod, moet je dus CGI kennen, niet PHP.

Verwijderd

pEeDy16 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 01:42:
[...]

offtopic:
Hey Intelligence :) GC heerscht, kom es naar ons toe.. irc.relaxedirc.net !

VBulletin mod voor fxp board haalt dit binnen via een CGI mod, moet je dus CGI kennen, niet PHP.
offtopic:
Of je komt naar ons mafia heerst :P irc.dutchmaffia.org :)
ow ik ben Boessen niet :x Does Altoid ring a bell? ;)

Mja, ik heb vBulletin mods gezien die puur php waren, nix geen cgi :) Ben namelijk zelf bezig ook zon mod aan het omtoveren voor op een website van me

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 01:44 ]

• miekd
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-12-2011

miekd

dus.

TOMERAIDER!

voor PC en PDA

http://www.tomeraider.com/index2.html

Ik heb IMDB op mn PDA, tezamen met Wikipedia Nederlands en een engels woordenboek :) neemt wat van 100mb in ofzo.

one more thing...

• Peedy
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 01:43:
[...]

offtopic:
Of je komt naar ons mafia heerst :P irc.dutchmaffia.org :)
ow ik ben Boessen niet :x Does Altoid ring a bell? ;)

Mja, ik heb vBulletin mods gezien die puur php waren, nix geen cgi :) Ben namelijk zelf bezig ook zon mod aan het omtoveren voor op een website van me
offtopic:
Hmm sorry Altoid..lang geleden :P 2 jaar ofzo? :D

Hmm dat wist ik niet..cooliejoelie... eens even onderzoek naar plegen :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb op GOT en Google al gezocht naar programma's , maar tot nu toe nog niets gevonden.
Waar heb je op gezocht dan? En wat wil je precies hebben van IMDB? Ik neem aan dat je zelf ook wel kunt raden dat de gehele database van IMDB redelijk groot is om offline te bekijken. Evenwel is veel data wel gewoon te downloaden; zie http://us.imdb.com/interfaces

offtopic:
Kunnen de offtopics even achterwegen worden gelaten? Mail elkaar anders even :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• michelc85
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-08 19:14
Zal het even iets duidelijker uitleggen.

Ik zoek een programma/applicatie die als ik daarin een naam van een film in druk , contact maakt met imdb.com , en daar de gegevens ophaalt.
En deze dan in dat programma laat zien , zodat je snel/makkelijk informatie kan opvragen zonder eerst naar de website van imdb moet gaan.

Echte programmeerkennis heb ik niet , jammergenoeg

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

En wat is het precieze verschil tussen de applicatie die jij voor ogen hebt; en een browser met evt een custom zoekpagina? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

michelc85 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 11:20:
Zal het even iets duidelijker uitleggen.

Ik zoek een programma/applicatie die als ik daarin een naam van een film in druk , contact maakt met imdb.com , en daar de gegevens ophaalt.
En deze dan in dat programma laat zien , zodat je snel/makkelijk informatie kan opvragen zonder eerst naar de website van imdb moet gaan.

Echte programmeerkennis heb ik niet , jammergenoeg
zoiets?

http://www.binaryworks.it/extrememoviemanager/

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 21:05

we_are_borg

You will Comply

Download eens het volgende Ant Movie Catalog hierin zitten scripts naar verschillende databases, waaronder ook IMDB. Je geeft de titel op en je krijgt een lijst terug met zoek resultaten als hij meerdere opties vindt. Als je dan kiest voor een film dan haalt het script verschillende zaken op. Ik weet niet in welke taal het geschreven is maar de scripts kunnen aangepast worden. De source code van het programma is ook te downloaden. Ok zit er scripts bij voor naar moviemeter, amazone en vele andere sites.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Pagina: 1