Oi, /me heeft een extreem vaag en nou al meer dan een maand durend probje. Het komt eigenlijk neer op dat ik random crashes heb in windows 9x/nt/2000. IE / NS opstarten resulteert soms in een hangende pc. De muis kan nog wel bewogen worden maar doet niets, c+a+d werkt ook. Soms komen er dan ook streepjes in beeld, of hele vage vlakken (zegmaar alsof je de boel o'ed en het te heet wordt). Dit gebeurt ook tijdens ut'en, maar alleen online. Vandaar dat ik denk dat er iets niet helemaal botert tussen mijn Matrox G400 en 3com 900 kaartje.
De NIC is niet stuk, ik had er eerst een 509B in met hetzelfde restultaat. Verder heb ik alle hardare behalve mijn scsi kaart eral uit gehad, ram geruild, cpu geruild, hd's gewisseld. Alles heeft zijn eigen irq. Soms gaat het dagen goed, soms crashed hij 25x in een minuut. Ik kan hem nu wel bijna oproepen door na het UT'en NS te starten. 9 van de 10 keer hangt hij dan.
Systeem: Asus CUBX, c466, 128 MB, Matrox G400 32 MB SH, SB live, NCR 810, plex 4/12 + 40x, quantum FB ST, Quantum FB + KA, Maxtor 6.8 GB, 3c900 pci.
Wie weet het antwoord, of heeft een suggestie.
Oja, 'k heb gepoogt er een screenshot van te maken toen de boel nog enigszins werkte.
De NIC is niet stuk, ik had er eerst een 509B in met hetzelfde restultaat. Verder heb ik alle hardare behalve mijn scsi kaart eral uit gehad, ram geruild, cpu geruild, hd's gewisseld. Alles heeft zijn eigen irq. Soms gaat het dagen goed, soms crashed hij 25x in een minuut. Ik kan hem nu wel bijna oproepen door na het UT'en NS te starten. 9 van de 10 keer hangt hij dan.
Systeem: Asus CUBX, c466, 128 MB, Matrox G400 32 MB SH, SB live, NCR 810, plex 4/12 + 40x, quantum FB ST, Quantum FB + KA, Maxtor 6.8 GB, 3c900 pci.
Wie weet het antwoord, of heeft een suggestie.
Oja, 'k heb gepoogt er een screenshot van te maken toen de boel nog enigszins werkte.