Toon posts:

[ECS K7S5A] gaat aan, doet verder niets

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
To go short;
fase 1. problemen met internet
fase 2. reboot soms ineens zonder reden
fase 3. reboot vrijwel direct zodra men in windows belandt
fase 4. pc gaat niet meer aan en piept soms 1x, soms 4x, afhankelijk van of er een FD aan zit
fase 5. pc gaat niet meer aan (geen beeld, geen piep, alle fans draaien wel, hd lijkt het ook te doen).

In fase 1 begon ik met zoeken naar het probleem maar het is dus met de dag erger geworden zo ongeveer. Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
O.a. gedaan; andere agp videokaart, geheugen eruit gehaald (zelfs zonder geheugen geen piep meer tijdens het opstarten), zo kaal mogelijk opgestart (gf2, 256mem, hd).
Ik kon in de Opstarten FAQ niets vinden wat me op verdere ideeën bracht, ook over het mobo zelf geen zelfde problemen op GoT gevonden.

Wie o wie herkent/snapt dit?

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

* Atlas gaat voor dode elco's :Y)

Controleer daar eens op :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
als je me even uitlegt wat elco's zijn ;)

het mobo ziet er qua connectoren e.d. nog goed uit, processor vertoont geen brandplekken, mobo ook niet aan de bovenkant.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
ik waardeer je overtuiging maar de condensatoren zien er hier prima uit... zowel van boven als van de zijkant.

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-02 15:08
Mobo of geheugen brak. Misschien zelfs cpu die brak is.

Verwijderd

Topicstarter
tot nu toe wordt mijn vermoeden van een kapot moederbord alleen maar gesterkt...

iemand hier die er nog hard tegenin durft te gaan?? ik zou zo graag de echte reden voor het kapotgaan weten..

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:41

RammY

Dát!

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:04:
...
ik zou zo graag de echte reden voor het kapotgaan weten..
De goedkope productie :)
Heb er ook 1 in mn server zitten.. hij doet het nog.. Doet ie niet meer? Dan gaat ie pleite want het is nogal n el-cheapo bord he.
Test hm is met andere hardware en kijk wat ie dan doet.

Deze advertentieplaats is te huur!

Verwijderd

Topicstarter
goed dat wordt dus een nieuw systeem ;)

t kon ook eigenlijk niks anders zijn
Pagina: 1