Ik was zojuist een beetje bezig met het modden van mijn kastje(Antec-V1000), ik heb nu mooi mijn dvd brander gestealth(een nec-2500A). Mijn DVD-ROM kan nie om dat dit een slot-in is. Nu was ik aan het kijken hoe ik mijn FDD het mooiste kan stealthen. Ik zat te denken aan het volgende idee:
==== = Is de FDD
| = Is het frontplaatje
' = Is het scharnierpunt
. = Is niks, gebruikte ik even omdat het anders niet mooi ondermekaar kwam.
De FDD gestealth zou er dan zo uit zien:
====|
........'
........|
En als ik hem dan wil gebruiken zou die er zo uitzien:
====
....---'---
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is. Nou is mijn vraag aan jullie, vinden jullie dit een goed idee? Zoniet, hebben jullie andere ideeen. Ook zit ik met de vraag hoe ik het scharnierpunt moet maken. Zat zelf te denken aan een soort asje met een koker er om heen en daar de frontplaatjes op vast te maken. Ik hoop dat jullie met goeie tips of reacties komen.
==== = Is de FDD
| = Is het frontplaatje
' = Is het scharnierpunt
. = Is niks, gebruikte ik even omdat het anders niet mooi ondermekaar kwam.
De FDD gestealth zou er dan zo uit zien:
====|
........'
........|
En als ik hem dan wil gebruiken zou die er zo uitzien:
====
....---'---
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is. Nou is mijn vraag aan jullie, vinden jullie dit een goed idee? Zoniet, hebben jullie andere ideeen. Ook zit ik met de vraag hoe ik het scharnierpunt moet maken. Zat zelf te denken aan een soort asje met een koker er om heen en daar de frontplaatjes op vast te maken. Ik hoop dat jullie met goeie tips of reacties komen.