Na een mislukte actie om mijn windows 2003 server (AD en Exchange) over te zetten naar een hardware matige RAID 5 drive (rocketraid 1640 SATA) wil ik hem nu toch veiliger maken door het bootdevice (data gaat wel op raid 5 set) een 20 Gb harddisk om te zetten naar dynamic disk een extra 20 Gb schijf toe te voegen en deze in een raid1 set samen te voegen.
Kan ik hier nog problemen verwachten? Kan ik zomaar een boot device converteren naar een dynamic disk? Kan ik die daarna zomaar uitbreiden naar een raid1 set? een 2003 server die AD is heeft blijkbaar wel problemen met booten vanaf een ander device (een raid5 device) kan ik dit soort problemen ook verwachten als ik switch naar een software matige raid 1 set?
Ik hoor graag ervaringen van jullie met deze materie.
Kan ik hier nog problemen verwachten? Kan ik zomaar een boot device converteren naar een dynamic disk? Kan ik die daarna zomaar uitbreiden naar een raid1 set? een 2003 server die AD is heeft blijkbaar wel problemen met booten vanaf een ander device (een raid5 device) kan ik dit soort problemen ook verwachten als ik switch naar een software matige raid 1 set?
Ik hoor graag ervaringen van jullie met deze materie.