Toon posts:

6680 icm tomtom mobile en carkit...

Pagina: 1
Acties:
  • 347 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nokia 6680 besteld en heb mijn tom tom mobile al binnen met de orginele gps ontvanger.
Is er ook een carkit beschikbaar waarmee ik en kan navigeren en mijn telefoonfuncties kan gebruiken?

Heb al naar de CK7w gekeken maar deze blijkt enkel via bluetooth aangesloten te kunnen worden....

Verwijderd

Je kan op de 6680 twee verbindingen via Bluetooth aan. Eerst je programma opstarten
dan daarna je ontvanger aansluiten en dan je carkit eraan hangen. Zorg er wel voor je
dat je wel eerste je carkit gepaart hebt met het toestel. Je hoeft dan alleen de carkit
aan te zetten en het toestel connect.

Ik weet alleen niet of je ook geluid hoort over je carkit dat is wel zoals je een headset
gebruikt. Dan hoor je de voice instructies over de headset.

Gekke vraag alleen. De 6680 wordt toch helemaal niet ondersteund voor TomTom
Mobile 5. Weet je wel zeker dat dat goed gaat? Ik lees op een aantal fora dat er hier
en daar Bluetooth problemen zijn met de nieuwe Nokia toestellen. Die dingen willen
niet lekker werken.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de gewone tom tom mobile, niet de tom tom mobile 5..... Gaat dit wel werken dan?

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-01 10:53

Myedvyed

Ofzo

TomTom Mobile 3 werkt in ieder geval bij mijn 6680. Heel af en toe probleempje dat ie om het Bluetooth wachtwoord van de ontvanger vraagt en daarna spontaan reset, maar dat is alleen bij het starten van TomTom. Als je zorg dat je nooit teveel haast hebt als je et programma start, kom je d'r wel!

Ik heb wel een probleem met mijn auto-lader.. heb voor de 6680 een officiële Nokia LCH-12 gekocht (die op de Nokia site nota bene staat aangegeven als accessoire voor de 6680). Maar als ik hem inplug, zegt ie "Batterij wordt niet geladen". Ook als de batterij praktisch leeg is en ik probeer het, krijg ik dat resultaat. M'n 7650 wordt d'r wel prima mee opgeladen.. zeer vreemd.

[ Voor 5% gewijzigd door Myedvyed op 30-05-2005 22:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de tom tom mobile uit 2004. icm gekocht met een gps ontvanger een mmc kaartje. Ik hoop dat dit wel gaat werken!!

Verwijderd

ik heb tt5 op me 6680 werkt perfect!

Verwijderd

Ik zou wel een andere geheugenkaart gebruiken, want de standaard MMC kaart kan niet in de 6680.

Verwijderd

Route 66 werkt in iedergeval. Daarnaast gaan de gesproken instructies via mijn Bluetooth carktit, de CKW-7. Je kunt ze inderdaad beide tegelijk koppelen.

Daarnaast komt er binnenkort een houder uit voor de Nokia 6680, de CR-27.

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 09:55:
Route 66 werkt in iedergeval. Daarnaast gaan de gesproken instructies via mijn Bluetooth carktit, de CKW-7. Je kunt ze inderdaad beide tegelijk koppelen.

Daarnaast komt er binnenkort een houder uit voor de Nokia 6680, de CR-27.
Hoe bevalt jouw CK-7W? Ik wil deze ook gaan aanschaffen. Mijn eigen 6680 kan dan in die houder die gaat uitkomen (hanndig voor navigatie, én je hebt meteen voeding). Mijn vriendin's 6230i kan via bluetooth. Nee, niet tegelijk natuurlijk.

Wel gaaf dat je TomTom dan als het goed is gewoon via je speakers hoort en de muziek gemute wordt. Ben benieuwd!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu de tomtom mobile prima werkend. Inderdaad ik heb zo'n dual voltage mmc kaarje gekocht de tomtom daarop gekopieerd en het werkt prima. Met die telefoonhouder (weet iemand wanneer deze uitkomt????) is het dus mogelijk om je gsm op te laden, maar nu staat er bij de carcit ck7w dat hij zowel bedraad als via bluetooth aangesloten kan worden. Das misschien nog makkelijker als dat tenminste mogelijk is.....

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-01 10:53

Myedvyed

Ofzo

Enige wat ik nodig heb is iets om m'n telefoon op te laden.. de LCH-12 lader die Nokia zelf aangeeft als zijnde compatibel werkt bij mij niet.. maar wel op een andere Nokia (de 7650), een goeie houder heb ik ook al

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn carkit ingebouwd en moet hij werkt dus ook gewoon bedraad. Ik heb de navigtieknop niet aangesloten, omdat ik dat niet echt zie zitten en hij werkt dus ook gewoon zonder. Nu nog even wachten op de telefoon houder van nokia. Het enige wat ik vreemd vond is dat de radio gelijk stopt als ik een toets aanraak op de telefoon. Bij mij vorige ging de autoradio pas op mute als ik ging bellen of gebeld werd...... Iemand een id??????

Verwijderd

Ik heb ook de 6680 incl TT5 mobile. Echter als het geluid via de carkit gaat dan mute mijn radio. Echter, als de gesproken tekst klaar is, dan gaat de radio niet meer uit de Mute stand. Heel vervelend.

Heeft iemand een oplossing?

• babobo1977
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:00:
Ik heb ook de 6680 incl TT5 mobile. Echter als het geluid via de carkit gaat dan mute mijn radio. Echter, als de gesproken tekst klaar is, dan gaat de radio niet meer uit de Mute stand. Heel vervelend.

Heeft iemand een oplossing?
Ik heb hetzelfde probleem met tomtom icm 6680 en een parrot ck-3100.
Met route66 is er geen probleem dus het lijkt me een probleem van tomtom.
Route66 vind ik persoonlijk toch een stuk minder dan tomtom dus dan voorlopig maar even behelpen.
Als je je navigatie toets naar rechts drukt (normaal gesproken volume omhoog in tomtom) gaat hij wel uit de mute.

• _zer0_
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-01 21:58
Heeft iemand ook problemen met het audio van TT5 op een 6680 ?
Bij mij hapert het telkens. :(

Verwijderd

Wie kan mij vertellen hoe ik mijn 6680 met tomtom kan pairen met de parrot ck3300 met gps???
Het pairen van spraak is gelukt maar ik krijg de gps niet aan de praat... Wie vertelt mij hoe ik dit doe.

Verwijderd

kick!!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Ik heb een 6680 en heb me tomtom naar het kaartje gekopieerd als ik vervolgens via file explorer ernaar toe gaan en druk op tomtom mobile.exe dan krijg ik de melding toepassing niet geinstalleerd wat doe ik fout?

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

Ik heb het zelfde probleem..

Tomtom 5 mobile werkt perfect op mijn 6680.. Alleen het audio gedeelte hapert regelmatig.. erg vreemd.. gewoon een hikje in de spraak verder niets.. best irritant. Zou de nokia soms net te weinig proc. power hebben ?

Verder twijfel ik nogal over een carkit.. De parrot ck3300 met GPS zit er gelikt uit enzo maar als je geen link kunt maken met de gps heb je er nix aan..

Is het audio probleem met de ck-7 al opgelost ?

Misschien toch maar gewoon een bt headsetje nemen :-(

IP Rocks

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:40
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.