Toon posts:

Probleempje met Mac monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een raar probleempje. Ik het een Sony Multiscan 300 SF gekregen en als 2e monitor te gebruiken. Nu heb ik hem getest op een G-Force 1 en werkte perfect, superstrak beeld dus helemaal tevreden (dacht ik)

Nu sluit ik hem op m'n eigen ATI Radeon kaart, en krijg er geen sap meer uit... Heb al even op het forum geneusd of ik nog tips kon vinden, maar kom er niet echt uit :?

Iemand enig idee wat ik zou kunnen proberen????

Groeten John

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Wat bedoel je precies, je zet je computer aan maar je monitor blijft op standby staan?

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Als je 'm als tweede monitor aansluit moet je windows wel even vertellen dat hij die monitor moet gebruiken.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Probeer hem eens dmv de BNC kabel aan te sluiten ipv de Dsub of andersom.

Verwijderd

Topicstarter
Hij blijft inderdaad als stand-by staan... Geen beeld, nada. Heb windows als wel gezegd dat hij een 2e monitor moet hebben, aangezien die er al op gezeten heeft.

Maar we kunnen eens kijken of een d-sub naar bnc gaat werken...

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Heb je al wel geprobeerd of ie het doet als primaire monitor? (dus op de aansluiting waar nu je normale monitor op zit).

Verwijderd

Topicstarter
Same problem... Maar als primaire op de g-force 1, deed het wel... dat is juist het gekke...

Ook dat was een normale P4, en draaien als een zonnetje

Verwijderd

Of windows hem nou ziet of niet, tijdens het opstarten zou ie gewoon beeld moeten geven anders is het een fysiek probleem, geeft ie tijdens het opstarten wel (hetzelfde) beeld als de andere (primaire) monitor?
Pagina: 1