Toon posts:

GEIL Valueram 512MB ddr400

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey tweakers

Ik ben van plan GEIL Valueram (512mb pc3200/ddr400) , nou heb ik volgend mobo

MSI K8T800 Neo seriesmet een AMD Athlon64 cpu 2800+ , nou is mijn vraag is dit een goed geheugen ? Beter dan twinmoss valueram ? Op het internet is er weinig over te vinden

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• martijn_tje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-08 19:01
Daar zitten volgens het UTT topic winbond utt chips op. CH5 om precies te zijn. Dit geheugen kan zonder vel problemen cas 2-3-2-5 draaien. Het enige nadeel van deze chips is dat ze om te overclocken veel voltage (3,3 volt of meer) nodig hebben, anders kom je er niet ver mee.

Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320

Verwijderd

Topicstarter
Niks over dat valueram dude :( Ben niet blind he

Verwijderd

Topicstarter
martijn_tje schreef op maandag 30 mei 2005 @ 20:29:
Daar zitten volgens het UTT topic winbond utt chips op. CH5 om precies te zijn. Dit geheugen kan zonder vel problemen cas 2-3-2-5 draaien. Het enige nadeel van deze chips is dat ze om te overclocken veel voltage (3,3 volt of meer) nodig hebben, anders kom je er niet ver mee.
Waar staat da topic ? Ik overclock toch niet ;-) Maar die winbond chippies , zijn deze goed ?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:46
Tja, ik begrijp aan de ene kant je vraag maar begrijp ook dat wanneer iedereen hier zo'n relatief simpele vraag stelt het snel verzandt in monotonie; er bestaan letterlijk tienduizenden combinaties geheugen en moederborden.

Wanneer overclocken geen issue is, is in feite al het merkgeheugen okay, ook het Valueram spul (juist dat laatste i.v.m. prijs) :) Wanneer OC'en wel een issue is verwijs ik je naar dit topic: [rml][ OC] Het grote DDR geheugen OC-results topic Deel 6[/rml]

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.