Toon posts:

Nieuwe Laptop Hulp Gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!

Mijn ouders willen een laptop gaan kopen.Van laptops weet ik niet veel vanaf,dus mijn vraag is:
Wat is een goede laptop voor €1800?
Met 17 inch breedbeeld en pentium processor.Met de mogelijkheid to tv kijken op de laptop.

Wie helpt mij??

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En mijn ouders willen een nieuwe koelkast! 500 euro!? iemand die iets weet?

Ofwel zoek eerst zelf eens naar leuke laptops met deze mogelijkheden. Zo is er bijvoorbeeld de Alpha 2500 met een TV tuner (geen 17" scherm). En ze hadden laatst bij de Aldi een heel fraai ding van ver onder je prijsklasse, met TV-tuner en 17" scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:47
Dell 9300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Pricewatch
Genoeg laptops te vinden, moet wel wat voor je tussenzitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 22:16

TweakBoy

---

man je bent oud (28) genoeg om hier goed over na te denken.. speur eens het web af en kom dan terug..

lees ook dit even door: Algemene gedragsregels (Netiquette) #topicstart

[ Voor 31% gewijzigd door TweakBoy op 30-05-2005 20:17 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:44
Waarom moet er eigenlijk perse een Intel processor inzitten? Voor dat bedrag kan je misschien wel een AMD Turion scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TweakBoy schreef op maandag 30 mei 2005 @ 20:15:
man je bent oud (28) genoeg om hier goed over na te denken.. speur eens het web af en kom dan terug..

lees ook dit even door: Algemene gedragsregels (Netiquette) #topicstart
excuse me?
Als je goed gelezen hebt staat er dat ik er niet veel vanaf weet.Waar moet ik dan naar zoeken?
De algemene gedragsregels heb ik dus gedeeltelijk doorgelezen en ik heb eerste op diverse sites gekeken(acer/toshiba/asus).Hier staat zoveel info op dat ik het helemaal weet.

Maar verder iedereen bedankt.

Ik had ergens gelezen dat de pentiums het beste uit de testen kwamen.Dat is ook mijn grote twijfel.Welke processor moet ik nemen.
Zoals ik al schreef weet ik van de laptop techniek niet veel.Van de desktop pc wel maar daar kun je het volgens mij niet helemaal mee vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 20:25:
[...]

Welke processor moet ik nemen.
Wat ga je er mee doen?
AMD is beter voor games, en volgens mij is Intel beter met dingen zoals videobewerking en Photoshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op maandag 30 mei 2005 @ 20:26:
[...]

Wat ga je er mee doen?
AMD is beter voor games, en volgens mij is Intel beter met dingen zoals videobewerking en Photoshop.
Geen games.Maar ze willen niet over 2 jaar weer een andere kopen,daarom dacht ik geef iets meer uit dan kun je de aankomende jaren vooruit.

Wat zijn op dit moment de beste merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:25
Serieus, je kan er dan wel weinig vanaf weten, maar dat is geen excuus om hier zo'n topicstart te beginnen. Zie dit: CSL policy én dit: CSL FAQ

Kijk dus wat rond hier op het forum (search functie), check de site's van de aanbieders en fabrikanten. Kortom, doe iig een béétje research :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.