Toon posts:

450 mp3's alleen eerste 30 sec opslaan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een 450 tal MP3's, waarvan ik alleen het intro (de eerste 30 seconden) wil opslaan.
Nu gebruik ik regelmatig WinAmp en heb ik uiteraard ook een intro plugin.

Nu heb ik intro op 30 sec gezet, en dat werkt perfect. Maar als ik dan ook de Diskwriter plugin aanzet gaat het fout. Hij schrijft dan gewoon de volle lengte van het liedje weg en niet de eerste 30 sec.

Is het op een andere manier mogelijk om van al deze mp3's alleen de eerste 30 sec op te slaan (liefst als mp3, anders moet ik alle wav'jes weer convertreren aan het einde)

• Da Fox
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-01 18:01
Cool Edit Pro (Nu Adobe Audition) kan dit in de batch mode :)

"Man fears the darkness, and so he scrapes away at the edges of it with fire." - Rei Ayanami

Verwijderd

Topicstarter
Da Fox schreef op maandag 30 mei 2005 @ 19:25:
Cool Edit Pro (Nu Adobe Audition) kan dit in de batch mode :)
Bedankt, ben hem nu aan het installeren. Hoop dat het niet zo ingewikkeld is als Adobe Photoshop :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 19:29:
[...]

Bedankt, ben hem nu aan het installeren. Hoop dat het niet zo ingewikkeld is als Adobe Photoshop :P
Zijn de winkels bij jullie nog geopend om 19.30h? :D

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:05
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 20:15:
[...]

Zijn de winkels bij jullie nog geopend om 19.30h? :D
Je kunt ook gewoon in de adobe store online een downloadbare versie kopen voor US$299.00 hoor... Daarnaast, als je vermoed dat hij een illegale versie heeft - wat ik denk af te lijden uit jouw post - wat schiet je er mee op door dat hier even duidelijk te maken?

Ik heb zelf altijd met Cool Edit Pro gewerkt, eigenlijk nooit een batchmode in gevonden. Ik denk dat ik Adobe Audition ook eens een kans ga geven, batch-mode klinkt goed :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

XanderH schreef op maandag 30 mei 2005 @ 20:18:
[...]
Daarnaast, als je vermoed dat hij een illegale versie heeft - wat ik denk af te lijden uit jouw post - wat schiet je er mee op door dat hier even duidelijk te maken?
Ik vermoedt helemaal niets hoor... doe maar rustig. Ik verbaas me soms alleen over het feit dat alles met de komst van internet zo snel gaat. Vroeger zou je moeten wachten om de volgende dag naar de winkel te gaan met de hoop dat ze het softwarepakket daar hebben.

Verwijderd

Topicstarter
T'is een 30 dagen trial :) dus mensen, maak je niet druk.

ik heb nu een batch, maar nu moet ik met een script gaan werken ofzo, en daar snap ik helemaal niks van

Ik ben nu een batch aan het maken...hij is nu mijn batch aan het recorden, maar hoe het vanaf daar verder werkt om een mp3 na 30 sec af te kappen weet ik niet :'(

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2005 21:25 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 20:21:
[...]

Ik vermoedt helemaal niets hoor...
offtopic:
Als je dan toch wil mierenneuken.. "Ik vermoed" B)

Verwijderd

Topicstarter
Even een aanvulling (en misschien een lichte kick :P):

Ik heb nu Adobe Audition 1.5 geeopend, ik ben een batch aan het maken en ik moet nu ergens trim to 30 seconds ofzo zien te vinden, maar ik kan nergens vinden WAAR :(
Pagina: 1