Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik wil graag een PDA kopen met minimaal WLAN. Ook wil ik zonder problemen kunnen navigeren en het moet redelijk rap zijn. Ik heb me er nu in verdiept, maar zie door de bomen het bos niet meer. Op het oog heb ik: Dell axim X50 of X30, HP 3715 of een Acer N50 bijvoorbeeld. Ik wil maximaal zo'n 400 euro uitgeven. Wie kan mij helpen, welke moet ik nemen......

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Als je nou eerst eens een lijstje maakt van de PDA's MET WLAN binnen je budget, en daarvan de processoren, scerm en software/OS vergelijkt ben je al een heel stuk verder.

Overgens, vraag een topictitle verandering aan, met zo'n titel zie ik de slotjes al in de lucht hangen. :Y)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ga reviews lezen, of kijk in de topics op GoT.
Met Google kun je genoeg reviews vinden van die PDA's.
Als je al die 4 op het oog hebt, zie je nog door de bomen het bos niet meer? :?
Gewoon ff specs vergelijken, prijzen vergelijken, reviews lezen, en dan moet je wel tot een keuze kunnen komen, ik kan wel roepen welke ik zou nemen, maar wat schiet jij daar mee op? het is immers jou keuze :)

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

PalmOne Lifedrive met BT, WLAN, 4 GB harde schijf. :)

Alors.

• MasterMike
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-03-2024
Ja, gaan een zoeken zoals vermelding hierboven en kom met voorstellen.

//edit damn wat zijn jullie snel >:)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Op de vraag "Welke moet ik nemen?" is geen antwoord. Je moet helemaal niks! Je kiest gewoon op basis van je eigen voorkeuren de pda die het beste op jouw wensen aansluit. Als je niet weet welke dat is, kun je de topics van de verschillende pda's opzoeken en doorlezen.
Verder raad ik je aan om een duidelijkere topictitel te kiezen.
Dit topic gaat op slot.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.