Raar voeding probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Volgens mij is m'n voeding naar de knoppen. Als ik probeer een 2e HD of een CDROM aan te sluiten geeft ie de ene keer wel en de andere keer geen stroom.

Voeding kapot??

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Draadbreuk?

• biobak
  • Laatst online: 14:16
Te slappe voeding? Te weinig vermogen dus? Hoeveel Watt is ie?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

je zou toch wat meer mogen vertellen. Zoals hierboven gevraagg wordt, want dat is erg belangrijk

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• havana
Ik heb de configuratie nog niet gewijzigd van het origineel, dus de voeding (200W) zou het gewoon moeten trekken.

DIT IS MIJN WEBSITE

• havana
Een draadbreuk dacht ik eerst ook aan. Toen heb ik een splitter gezet op de goedwerkende voedingaansluiting. Maar nog steeds: één van die twee geeft dan storingen.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

200W? dat is wel _erg_ weinig hoor. Ik denk dat je beter een 230W of 300W voeding kan proberen. Zeker als je extra randapparatuur wil aansluiten.

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 17:08
Als je nagaat dat de AMD voor hun Athlon 300W aanraadt en tegenwoordig elke voeding minstens 230W is zou ik zeggen dat het aan je voeding ligt.
200W is ook oude AT voeding, misschien dat ie uitelkaar gaat vallen van oudheid?

• havana
OK hier even de spec's: het gaat slechts om de pc van m'n ma (veredelde typmachine): P100, 1.2 GB Quantum Bigfoot, 4x CDROM, 16 MB RAM kortom niks bijzonders :)

Welke verschijnselen treden er eigenlijk op als een voeding het niet meer trekt??

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Als die voeding het niet meer aan kan dan ken de zekering doorbranden (niet meteen) of gewoon dat hij helemaal nix meer doet totdat je iets afkoppelt

probeer gewoon alles (behalve moederbord) 'ns apart aan te sluiten
als hij dan in ene keer uitvalt dan heb je de dader :)

• Strausmouse
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-03-2025
Het zelfde pobleem heb ik ook, de ene keer wil hij gewoon opstarten de andere keer niet.

Bij mij gaat het om een PIII 450 Mhz systeem met een 250 watt voeding. Eerst verwachte ik dat het aan de aan/uit knop zou liggen maar daar mankeert niks aan.

Heeft er iemand een idee wat wel de oorzaak is want ik kan er onderhand aardig van :r
Pagina: 1