Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Ik zou zo 123 niet durven zeggen of zoiets op een andere manier te bewerkstelligen is.. wel vraag ik me af wat je er uberhaupt aan hebt. Je script element moet al in je html staan (of er later ingezet worden, maar dan heb je evengoed een referentie nodig naar datgene waar ie in moet komen) dus waarom voeg je niet datgeen je toe wilt voegen dan al toe?
(ps misschien zie ik de essentie wel helemaal over het hoofd.. ben nl. enigszins gaar vandaag
(ps misschien zie ik de essentie wel helemaal over het hoofd.. ben nl. enigszins gaar vandaag
[ Voor 15% gewijzigd door Sappie op 30-05-2005 17:13 ]
De essentie is dat de content met javascript gegenereerd wordt, dmv DOM, en dat ik niet elk wissewasje dat ik met javascript genereer via een of andere container div met een uniek ID wil toe moeten voegen
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Wat is het probleem dan precies? Dat zie ik niet echt uit je huidige code naar voren komen namelijk. Wil je je ingevoegde content weer kunnen wijzigen ofzo?drm schreef op maandag 30 mei 2005 @ 17:30:
De essentie is dat de content met javascript gegenereerd wordt, dmv DOM, en dat ik niet elk wissewasje dat ik met javascript genereer via een of andere container div met een uniek ID wil toe moeten voegen
Ik heb niet echt een probleem, ik vroeg me af of er een nettere manier was die ik over het hoofd gezien heb
~ Gottfried Leibniz
tsja, de 'nette' manier is natuurlijk niet overal in je body script tags neerplempen
Voorderest zie ik niet zoveel engs in wat je doet?
Het enge eraan is dat voor zover ik weet nergens gespecificeerd staat dat het script-element binnen de DOM-tree bekend moet zijn voordat het afgesloten is, of zelfs het hele document geparsed is.
~ Gottfried Leibniz
Pagina: 1