Ik heb op het Unreal4Ever forum geen antwoord gekregen, ziet er verder ook vrij dood uit dus probeer ik het hier eens..
Ik probeer een Unreal Tournament server op te zetten op een linux systeem met de officiele dedicated server (versie 436). Hierbij heb ik de Unreal4Ever mod geinstalleerd, waarbij de gauntlet game mode niet wil werken.
Het game start en er verschijnen overal op de map gateways, dat is verder goed. Het probleem is alleen dat uit de gateways geen monsters komen. Als alle gateways op de map vernietigt worden bevriest de server, ik gok dat dit komt omdat de bosses die horen te verschijnen nadat dit gedaan is ook niet gespawned kunnen worden.
Ik heb Bonus pack 1, bonus pack 4, UT Pure en dus de UT4E Fortress mod geinstalleerd. Deze mods heb ik geinstalleerd met ASU. Ik heb al geprobeerd UT Pure niet te installeren, maar dat veranderde niks. Ik heb niet geprobeerd zonder de bonus packs, maar ik weet al bijna zeker dat dit niet gaat werken omdat UT4E de bonus packs nodig heeft.
Heb ook al geprobeerd wat in de .ini files te rommelen en de .ini files van windows te kopieren (waarop het wel werkt), maar dat heeft geen effect gehad.
Nog een stukje uit mn log bij het opstarten van de server:
Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor weet
Ik probeer een Unreal Tournament server op te zetten op een linux systeem met de officiele dedicated server (versie 436). Hierbij heb ik de Unreal4Ever mod geinstalleerd, waarbij de gauntlet game mode niet wil werken.
Het game start en er verschijnen overal op de map gateways, dat is verder goed. Het probleem is alleen dat uit de gateways geen monsters komen. Als alle gateways op de map vernietigt worden bevriest de server, ik gok dat dit komt omdat de bosses die horen te verschijnen nadat dit gedaan is ook niet gespawned kunnen worden.
Ik heb Bonus pack 1, bonus pack 4, UT Pure en dus de UT4E Fortress mod geinstalleerd. Deze mods heb ik geinstalleerd met ASU. Ik heb al geprobeerd UT Pure niet te installeren, maar dat veranderde niks. Ik heb niet geprobeerd zonder de bonus packs, maar ik weet al bijna zeker dat dit niet gaat werken omdat UT4E de bonus packs nodig heeft.
Heb ook al geprobeerd wat in de .ini files te rommelen en de .ini files van windows te kopieren (waarop het wel werkt), maar dat heeft geen effect gehad.
Nog een stukje uit mn log bij het opstarten van de server:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| Level is Level DM-U4E-Temptation.MyLevel Bringing Level DM-U4E-Temptation.MyLevel up for play (20)... InitGame: ?Name=Player?Class=Botpack.TMale2?team=255?skin=SoldierSkins.blkt?Face=SoldierSkins.Othello?Game=gateway.u4egauntlet Base Mutator is DM-U4E-Temptation.DMMutator0 Found DM-U4E-Temptation.RocketCan0 at -1086.915527,13.920685,-755.902344 Found DM-U4E-Temptation.Eightball0 at -1091.256226,-41.853485,-757.898499 Found DM-U4E-Temptation.Armor2 at -2300.103516,0.275046,203.103867 UdpServerQuery(crt): Port 7778 successfully bound. DoUplink is not set. Not connecting to Master Server. DoUplink is not set. Not connecting to Master Server. DoUplink is not set. Not connecting to Master Server. Webserver is not enabled. Set bEnabled to True in Advanced Options. Initiating local logging... Initiating world logging... u4egauntlet DM-U4E-Temptation.u4egauntlet0 (Function gateway.u4egauntlet.getgate:002B) Accessed array out of bounds (263/255) u4egauntlet DM-U4E-Temptation.u4egauntlet0 (Function gateway.u4egauntlet.getgate:007E) Accessed array out of bounds (263/255) Game engine initialized hugegate DM-U4E-Temptation.hugegate0 (Function gateway.gateways.closegateway:0074) Accessed None |
Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor weet