Toon posts:

Wat voor Modules geheugen voor mijn PC???

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben heel tevreden met mijn PC alleen heb wat extra geheugen nodig. Ik heb lopen rondkijken voor 512MB 2e hands geheugen, maar dan kom ik double sided geheugen tegen, Nu heb ik al van mensen gehoord dat dat soms wel kan en soms niet, maar kan dat bij mij? Op de site van de producent van het moederbord staat er niets over? Wat kan ik nouw het best aanschaffen???

Hier ff de Specs van mijn PC:
- AMD Athlon 1 Ghz processor
- MSI MS-6340 moederbord
- 256 MB PC133 geheugen
- 160 GB Western Digital 7200 rpm/8 MB cache harde schijf >> > - 32 MB nVidia TNT-2 M64 videokaart
- 10/100 Mbit Realtek netwerkkaart
- Onboard Creative PCI128 geluidskaart

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 23:37

Gé Brander

MS SQL Server

Als je de handleiding van je moederbord bekijkt, zou je het moeten kunnen vinden... Daar hangt het van af, niet van je type harddisk/videokaart etc.

[ Voor 29% gewijzigd door Gé Brander op 30-05-2005 16:15 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Verwijderd

Topicstarter
Die heb ik dus niet, ik heb de PC 2e hands gekocht. En op internet staat er ook niets over?

Verwijderd

Jouw moeder slikt wel enkelzijdig 256 pc133 geheugen ;) . Vooral de BX xhipsets hadden moeite :)
Maar dit is idd te vinden op internet etc.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2005 16:16 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Nogmaals: PMG FAQ.

Ik zal je even op de weg wijzen: kijk onder o.a. het hoofdstuk "Geheugen" bij "Hoeveel/welk geheugen kan ik maximaal op mijn moederbord plaatsen?". Duidelijk zat :)

Dit topic is gesloten.