Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-11 16:55

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ben op zoek naar een (eigenlijk 2, maar dan dezelfde) carkit welke compatible is met de nokia 3220. natuurlijk heb ik er naar gezocht en een aantal gevonden maar ik ben ook erg benieuwd naar gebruikerservaringen, de kosten van de carkit(s) maken me niet veel uit, zolang de kwaliteit maar goed is (die cheapo zooi die ik ben tegengekomen hoef ik niet)

Tevens zou ik graag willen weten welke andere (nokia) modellen ook compatibel zijn met dezelfde carkit. Waarom vraag je je af, nou mijn vriendin heeft pas een nieuwe 3220 (rode) want die vondt ze zo leuk met die discolampjes erin, en wat mijn meissie leuk vindt krijgt ze ;)

nu zit ik zelf nog met een oud bakkie (samsung sgh-m100) welke ik prima tevreden over ben (ben niet zo'n phone-freak, de enige reden waarom ik er een heb is voor mijn werk), en ik wil natuurlijk dat beide telefoons in beide auto's passen, dus ik zal er aan moeten geloven en een nieuwe moeten kopen. Tja, wat zijn mijn eisen dan.... ik wil dus kunnen bellen en gebeld worden dat is het belangrijkste, de enige feature die ik nog leuk zou vinden is een navigatie-systeem.

Beste film ooit

• soepkip

soepkip

Topicstarter
* soepkip Geeft een schaamteloze kick

Niemand die ook maar enige ervaring met handsfree setjes heeft ?

Beste film ooit

• soepkip

soepkip

Topicstarter
Uiteindelijk is het geworden:
Nokia CK-7W bluetooth carkit € 107,-
- Nokia CR-21 houder € 42,50
- Dashmount universeel € 12,65

Geworden,

Iedereen hartelijk bedankt voor de vele tips en posts, zonder jullie hoge aantal bruikbare adviezen had ik nooit de juiste keuze kunnen maken.

Beste film ooit

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik heb het gevolgd omdat ik ook een 3220 heb, maar ik kon je niet helpen omdat ik zelf deze vraag had. Is die houder bluetooth gestuurd ?! Ik herinner me niet dat ik BT heb op m'n 3220 :)

• soepkip

soepkip

Topicstarter
Deze carkit kan en bluetooth en een nokia via kabeltje aansturen, oftewel hij is op de toekomst voorbereid.

wanneer je een nieuwe mobilofoon met blauwtand krijgt is ie zowieso compatible (en andere houders zijn natuurlijk ook te krijgen) , maar met bleutooth kun je later zelfs gewoon de houder verwijderen, (alleen wordt de telefoon dan niet opgeladen)

specs:

Nokia Advanced carkit CK-7W
De Nokia Advanced carkit CK-7W staat garant voor gebruiksvriendelijke handenvrije communicatie en werkt zowel met draadloze Bluetooth als bedrade verbindingen.

De carkit wordt compleet geleverd en bestaat uit de volgende onderdelen:
- Handsfree eenheid HF-5
- Dashboard bediening CU-7
- Externe luidspreker HFS-12
- Handsfree microfoon HFM-8
- Verbindingskabel CA-27
- Monteerplaat MK-2
- Stroomkabel PCU-4
- Gebruikershandleiding/ installatiehandleiding.

De Nokia Advanced carkit werkt (optioneel) met verschillende Nokia autotelefoonhouders en antennekabels:

Houders: MBC-1, MBC-10, MBC-13L, MBC-15S, MBC-16, MBC-19, CR-6
Antennekoppeling: AD-13, AXF-13L, AXF-15S

Let wel, de lijst met houders hier beschreven is niet helemaal compleet, er zijn een paar nieuwe bijgekomen, bv de CR-21 die maar net uit is. deze is ook speciaal gemaakt voor de 3220, aangezien die iets breder is door die discomodules aan de zijkant.
verder heeft de 3220 nl ook gewoon een pop-port aansluiting (let wel, er zijn alweer 2 verschillende pop-ports)

[ Voor 61% gewijzigd door soepkip op 14-06-2005 12:31 ]

Beste film ooit

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Aha bedankt voor de info ! Zal ik hier later eens voor zien ook eentje halen :) Laat gerust je bevindingen hier achter :)

• soepkip

soepkip

Topicstarter
Zal jammergenoeg even moeten duren, aangezien een of andere pipo het lollig vond om vol achterop mijn auto te klappen terwijl we stonden te wachten voor een rood stoplicht, hoogst waarschijnlijk totall-loss,

of ik moet hem in mijn charade gaan inbouwen, maar daar ben ik nog niet over uit....

Beste film ooit

Pagina: 1