Toon posts:

Muis piept en/of hangt op willekeurige tijden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijd een erg irritant probleem met mijn muis.

Als ik m'n pc aan zet, werkt alles meestal gewoon. Na een willekeurige tijd maakt de pc vaak een hoog, kort piepgeluid en meestal blijft de muis dan even hangen. Daarna kan ik eigenlijk altijd gewoon doorwerken, maar het gebeurt ook wel is dat de muis helemaal niet meer beweegt en ik dus moet restarten.

Het grote probleem is dat ik de pc heel regelmatig moet restarten omdat de muis dan bij de kleinste beweging over het hele scherm flitst en allemaal vensters opent (zoals nu weer het geval... kan de muis niet gebruiken). Het kan wel een paar uur duren voordat dit gebeurt, maar het gebeurt de laatste 5 restarts gewoon al binnen 5 minuten.

- Windows XP (versie: geen idee, zonodig check ik het even)
- Microsoft Muis (IntelliMouse 1.3A PS/2 Compatible - ITE78CJ)

Hoop dat iemand kan helpen, want het is vreselijk irritant. Als meer gegevens/info nodig is, dat kan... *restart*

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-02 23:53

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Je hebt de 2e piepende muis vandaag :P
Piepende muis Logitech
Misschien staat daar iets nuttigs in?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Opslagmedia & I/O Controllers > Overige Hardware

Post eens je volledige PC-specs.

Verwijderd

Topicstarter
Niet echt, want het gaat er meer om dat ik steeds niets met de muis kan doen omdat ie het hele beeld over vliegt en allemaal vensters opent. Alsof je heel snel met je muis beweegt en tegelijkertijd op de linkermuisknop drukt...

Verwijderd

en is dat een willekeurige beweging? of zit er een patroon in?

(het zijn mss geesten ;))

nee ik heb wel zo eens een tooltje gezien dat je bv heel snel units kan aanmaken in een spel, door een set van bewegingne en kliks te automatiseren, maar dat zal je wel weten als je zoiets geinstalleerd hebt.
Of een banner-clicker ofzo.

andere muis geprobeerd? deze muis in een andere pc enzo...

Verwijderd

Topicstarter
Nou, de muis is niet echt te zien tijdens die bewegingen... En ja, de muis werkt wel gewoon met een andere pc, dus het zal wel aan de computer liggen.

Ik zag net trouwens bij het restarten dat Port 80 o.i.d. niet geinstalleerd is. Kan dat er mee te maken hebben?

En vaag... voor de eerste keer doet m'n muis nu normaal na een rare-bewegings-aanval.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand enig idee..?

• Martinique
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:34
@X00X

Edit (rechts in je post)
Pagina: 1