Toon posts:

PC133 geheugen = PC133geheugen offf......???

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zit er verschil in het ene PC133 geheugen en het andere?
zo jah, waar moet ik op letten voor ik het aanschaf???

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Ja er zit verschil in, je moet kijken wat voor chipset er in je pc zit zodat je weet wat voor geheugen je moet kopen.

Zie ook de FAQ :P

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
MM chipset???
ik ben niet zo slim op dat gebied hoor??

• Archimond
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:55

Archimond

Lopende Helpdesk

Voor oude computers zijn dubbelzijdige modules nodig, anders ziet jouw pc met enkelzijdige modules maar de helft van 512MB of 256mb.

Verwijderd

Wat heb je voor pc? Wat voor specs?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Welkom op GoT :) Zoals je op de -schijnbaar te snel weggeklikte- [faq]Registratievoorwaarden[/] had kunnen lezen, wordt hier op GoT minimaal inzet, inzicht, researchvermogen en een zekere mate van basiskennis van de gebruiker verwacht. Helaas ontbreken deze kennelijk allemaal bij jou, kijkende naar de inhoud/niveau van jouw topicstart. Hetgeen je had moeten doen is om o.a. de FAQ van het probleem-gerelateerde GoT-subforum te raadplegen. In dit geval dus de PMG FAQ. Daarin staan de antwoorden op de vragen, zoals je hierboven hebt gesteld :)

Gezien de povere input van jouw kant, gaat dit topic dicht. Ik raad je aan om de Registratievoorwaarden en dan met name het Forumgedrag gedeelte alsnog rustig en aandachtig te doornemen, alvorens je op GoT verder gaat. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.