Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

k500i of Samsung e330

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem, ik kan niet kiezen welke ik moet kopen..
Normaal zou je zeggen lees de reviews en kies zelf, zo doe ik het tot nu toe altijd, van telefoons tot monitors.. Alleen over de E330 valt bar weinig te vinden...

De K500i komt in ieder geval goed uit de test, de E330 komt ook wel goed eruit, maar daar vind ik maar weinig over, en weinig ervaringen..

Ik wil gewoon een kleine telefoon (dus die lekker goed in je broek past en zit) die kan bellen, smsen , EN leuke fotos kan maken (hoeft niet persee meer dan 1megapixel ofzo).

De K500i kan ik krijgen voor 167 euro, en de E330 voor 189 euro.
De specs zijn ongeveer hetzelfde... alleen over de E330 vind ik weinig ervaringen enzo, dus weet niet of ie wel zo goed is..

Welke raden jullie me aan?

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:22

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik heb alleen E330 ingevoerd bij google en krijg bij de 1e hit al alle specs en ervaringen. + nog 100 andere duidelijke links?

Verwijderd

Topicstarter
Erazzzer schreef op maandag 30 mei 2005 @ 15:23:
Ik heb alleen E330 ingevoerd bij google en krijg bij de 1e hit al alle specs en ervaringen. + nog 100 andere duidelijke links?
Daar zoek ik ook ja, en die heb ik ook gevonden

maar vind echt niet zon GOEDE review(s) als bij de K500i :)
het zijn eigelijk maar bar slechte reviews die ik erover vind in tegenstelling tot de k500i

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2005 15:27 ]

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Het lijkt me vrij sterk dat dit topic je meer betrouwbare en nuttige informatie op gaat leveren dan al die google-links. Maar laten we het als compliment zien, dat je de vele 'losse' opmerkingen die in ervaringentopics worden geuit (zoals: "Het is een vet gaaf toestel" - "Het speakergeluid is geweldig" - "De foto's zien er mooi uit" - etc.) hoger aanslaat dan de semi-professionele reviews elders op internet.

Natuurlijk zijn er op GoT ook zinnige opmerkingen, voor de Samsung E330 kun je die bijvoorbeeld vinden in 2 nieuwe modellen van Samsung: E330 en E500

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.