Toon posts:

Help een foutmelding!

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een foutje in mijn klik scriptje, hier onder vind je de foutmelding

Foutmelding:

code:
1
Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/geilbog/domains/streetkiller.nl/public_html/kliks.php on line 12

Scripting:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<?php
session_start();

$title = "Kliks";
require("config.php");
if(!$login){
?>
Je bent niet ingelogd
   <?
  }
if($login AND session_is_registered('memberid')){
$selad = mysql_fetch_object(mysql_query("SELECT * FROM klikid WHERE kliks != maxkliks"));
echo"<a href=\"".$selad->url."\">".$selad->naam."</a>";
}
?>

De lijn waar de fout zich bevind:

code:
1
$selad = mysql_fetch_object(mysql_query("SELECT * FROM klikid WHERE kliks != maxkliks"));

Is er iemand of meerderen die een gokje willen wagen om dit script aan de praat te krijgen :)

Met vriendelijke groet,

Jordy den Boer
toch maar weg.

[ Voor 11% gewijzigd door whoami op 30-05-2005 14:52 ]

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
ff verhaaltje tikken

https://fgheysels.github.io/

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Hoi,

mag ik je eerst ff op deze sticky wijzen:
*** Over topictitels in P&W - lezen voor topic openen!!! ***

Daarnaast zou ik ook willen vragen of je ff dit topic kunt lezen:
Quickstat

P&W is nl. een forum waar de bezoekers kunnen discussieren over programmeren en samen met de topicstarter op zoek kunnen gaan naar de oplossing van het probleem.
Het woord dat in bovenstaande zin belangrijk is, is 'samen'. Ik mis nl. nogal wat initiatief van jouwentwegen om een oplossing te vinden voor jouw probleem.
P&W is nl. geen plek waar je je code kunt dumpen, een kleine probleemomschrijving erbij, en hoppa, binnen een uurtje kan je een werkend script afhalen. Zo werkt het hier dus niet; het is de bedoeling dat jij - als topicstarter- zelf ook enig initiatief aan boord legt om de fout op te lossen.
Het is dus eigenlijk aan jou om eerst ff jouw code te debuggen, en zien waar het fout loopt, waarom het fout loopt, en kijken hoe je een oplossing kunt vinden.
Lukt dat allemaal niet, dan kan je heir alsnog een topic openen, met een omschrijving van wat je zoal al gedaan hebt om tot een oplossing te komen.

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.