Het gaat hier om de mod DesertCombat-Final, ik zou hier graag de rader willen blocken, en ook alle andere tools die ik op m'n scherm zie via het spel, zoals hoeveel engerie je nog hebt en hoeveel munutie enz. Hou zou ik dit kunnen blocken, zodat ik een leeg scherm krijg.
Ik ken heel het spel niet hoor maar.. meestal zijn de standaard opties te wijzigen door f1 en f2 en f3 enzo in te duwen.
Jah ik ben alle toetsen afgegaan, ik kon daardoor alle chatfuncties verbergen, maar de rest krijg ik niet van m'n scherm.andreict schreef op maandag 30 mei 2005 @ 14:45:
Ik ken heel het spel niet hoor maar.. meestal zijn de standaard opties te wijzigen door f1 en f2 en f3 enzo in te duwen.
Is het wel mogelijk dan? Want ik denk dat deze juist belangrijke informatie in je HUD niet weggezet kan worden.
Het is mogelijk, ik heb een paar filmpjes gezien, zonder die HUD, waarschijnlijk moet ik een bepaalde mod hebben, maar verder weet ik ook niks.Mithras86 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 15:06:
Is het wel mogelijk dan? Want ik denk dat deze juist belangrijke informatie in je HUD niet weggezet kan worden.
Thnx eindelijk, lang naar een antw gezocht, wist wel dat ik hem op dit forum zal krijgen.Epitome schreef op maandag 30 mei 2005 @ 16:52:
hud 0 in console
Is er dan ook een mogelijkheid om mijn crosair nog aan te zetten?Epitome schreef op maandag 30 mei 2005 @ 16:52:
hud 0 in console
als je naar je BF42 map gaat daar kiest voor mods, dan bf1942 dan settings heb je config files en je zou daar eens in kunnen rommelen met bv kladblok, daar vind je deze settings.. of de crosshair apart kan, moet je ff zelf uitzoeken.. suc6 daar valt ook bv fps in beeld te brengen, en er valt ook nog wat te tweaken
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Pagina: 1