Toon posts:

[Firefox] Java wil niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Firefox: 1.0.4 US
Java: JRE 1.4.2 (dit is een IBM versie, ik mag geen SUN java installeren helaas. Let wel: deze versie werkt wel met Mozilla/Netscape/Firefox!)

Ik werk dus altijd met Firefox (1.0.4 US). Thuis heb ik daar geen enkel probleem mee.

Op het werk krijg ik echter de melding "Mozilla is not properly installed".
Ik heb natuurlijk al geprobeert het opnieuw te installeren: same fault.

Nu had ik zo'n vermoeden dat het iets met de security settings te maken heeft (ik ben geen admin), maar de admin heeft het ook al geprobeert d.m.v. run as en onder haar eigen account: no go. Ik heb geprobeert de java dll naar de plugins map te copieren met als resultaat dat ik geen "Click here to download this plugin" meer zie maar een zwart scherm. (Heb bestandje waar ik het over hebt staat onder in deze draad beschreven)

Nou kom ik er dus niet achter waarom het niet werkt. Misschien is het iets in het registry van Windows, maar ik kan er op Google zo snel niets over vinden. Ik hoop dus dat iemand hier een brilljante inval heeft :P

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:30

TheBorg

Resistance is futile.

Is het wel een IBM machine waar je het op installeerd?

Verwijderd

Topicstarter
TheBorg schreef op maandag 30 mei 2005 @ 14:08:
Is het wel een IBM machine waar je het op installeerd?
Ja, we hebben nog niet zoveel Lenovo machines hier bij IBM :P

Maar het is een IBM machine waarop het staat geinstalleerd. Niet dat dat uitmaakt: de IBM java versie werkt op elke willekeurige machine. Wel raar trouwens: de installer zegt "IBM java" en al het andere zegt gewoon Java (SUN staat er niet). Volgens mij is het gewoon SUN java, maar dan zonder de reclame :)

Verwijderd

Topicstarter
*kick* :)

Niemand de me nog wat tips kan geven om Java aan de praat te krijgen op mijn machine :?

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Ik heb ook een java probleem icm Firefox. In andere browsers werkt java wel.
Heb eerst 1.0.4 uninstalled, en toen de nieuwste versie geinstalleerd (volgens procedure azureus website, dus register cleanen...).

Werkt perfect met Azureus, IE, Opera.. maar firefox geeft weer eens problemen. (Ik wordt onderhand schijtziek van Firefox, niks anders dan problemen en niet stabiel.)
Iemand een idee hoe ik dit oplos? Java elementen op een webpagina lijken gewoon niet te worden geladen. www.jippii.nl en www.mordax.nl gebruikt om te testen. Geen java te bekennen :(

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
En het vinkje om Java-applets te laden staat wel in je Options-venster? Ik weet even niet welk tabblad, maar bekijk ze even allemaal :) .

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Ja ik ben geen uber Tweaker, maar DAT heb ik dan wel even gecheckt ;) Ook reboot uiteraard.
Pagina: 1