Verschillende videokaarten 2

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-03 07:32
Review lezen.....maar ik had al gezegd dat ik noob was. Ik zie dan allerlei gegevens waar ik niets wijzer van wordt. Daarom vraag ik ook de mening van andere

Ik heb agp-slot. En jah, ik wil ermee gamen. Het gaat er vooral om dat ik CounterStrike soepel kan spelen (maar dat kan al met mindere 3d-kaarten), maar tevens ook voor de nieuwere gamesz...

Thx

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:41

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Op GoT wordt enig niveau van je verwacht. Een zelfde topic openen nadat je andere dicht is gegaan is not-done.

Als je een n00b bent, handig dat je dat van jezelf weet, ga dan een kijkje nemen bij http://www.beginnersweb.nl ofzo.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• CRAM
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-01-2025
9600pro...redelijke kaart

Er zijn ook wel reviews voor noobs btw...
Het is geen schande om je er een beetje in te verdiepen

edit:
ik zie dat je budget ongeveer 120 euro is. in dat geval is zo'n Sapphire Radeon 9800 Pro 128MB absoluut niet een gekke kaart. 126 euro laagste prijs op pricewatch

[ Voor 50% gewijzigd door CRAM op 30-05-2005 12:57 ]

• NeutraleTeun
Gunner schreef op maandag 30 mei 2005 @ 12:51:
Op GoT wordt enig niveau van je verwacht. Een zelfde topic openen nadat je andere dicht is gegaan is not-done.

Als je een n00b bent, handig dat je dat van jezelf weet, ga dan een kijkje nemen bij http://www.beginnersweb.nl ofzo.
Thx voor de site, ben ik nu mee bezig. En soz dat ik dezelfde topic weer open, maar je moet begrijpen dat het geld me niet op de rug groeit en dat ik geen miskoop wil doen.

• CRAM
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-01-2025
Er is zelfs nog een goedkopere, check hier

Nou weet ik niet of dit geheugen een 128 of 256bits interface heeft...dat zou je zelfs even aan de verkoper moeten vragen.
Ja het is de 256 bus zie ik nu. Staat in de titel op de site: Sapphire Radeon 9800PRO 128MB DDR AGP8X, 256bit bus, DVI-I, TV-Out, Lite-Retail

Dus let op dat je de 256bits koopt...meestal staat dit er wel bij op de site

[ Voor 22% gewijzigd door CRAM op 30-05-2005 13:14 ]

• NeutraleTeun
CRAM schreef op maandag 30 mei 2005 @ 13:13:
Er is zelfs nog een goedkopere, check hier

Nou weet ik niet of dit geheugen een 128 of 256bits interface heeft...dat zou je zelfs even aan de verkoper moeten vragen.
Ja het is de 256 bus zie ik nu. Staat in de titel op de site: Sapphire Radeon 9800PRO 128MB DDR AGP8X, 256bit bus, DVI-I, TV-Out, Lite-Retail

Dus let op dat je de 256bits koopt...meestal staat dit er wel bij op de site
Bedankt dat je voor me hebt zitten zoeken, maar ik wil liever geen Ati. Heb veel gehoord dat die kaart kuren begint te krijgen

• kemphaas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-08 14:23
NeutraleTeun schreef op maandag 30 mei 2005 @ 13:27:
[...]

Bedankt dat je voor me hebt zitten zoeken, maar ik wil liever geen Ati. Heb veel gehoord dat die kaart kuren begint te krijgen
Kuren met een ati 9800 pro?!?! Dat klopt niet echt. De 9800 pro is een goede, betaalbare kaart waar niks mis mee is. En echt kwaliteitsverschil zit er niet tussen ati en nvidia.

Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:34

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je vorige topic is niet voor niks gesloten. Beetje lomp om dan maar meteen een tweede te openen met de zelfde vraag :/
Reviews lezen is altijd goed, ook al ben je noob. En de termen kun je altijd opzoeken middels google :)

Jij bent de enige die aan kan geven wat je zelf wilt, wij kunnen daar eigenlijk niks mee. Wat ik je wel wil aanraden is eens een kijkje te nemen op www.beginnersweb.nl Hier op GoT verwachten we namelijk een bepaald niveau, en ik wil je niks verwijten ofzo, maar als je dat niet haalt wordt het voor ons ook een beetje lastig :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:56

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
in die prijsklasse kan je zeker weten beter voor ATI gaan, omdat de kaarten van Nvidia in die prijsklasse veel minder zijn, of is de Geforce 6600 al voor zo'n prijs verkrijgbaar? en de Geforce FX serie moet je zeker niet nemen, dat zijn pas bagger kaarten...

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

• ChangeLife4Ever
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:24

ChangeLife4Ever

owned by above

NeutraleTeun schreef op maandag 30 mei 2005 @ 13:27:
[...]

Ongelofelijk dat je iemand hier de les weet te lezen terwijl je een (zoals je zelf zegt ;)) een noob bent 8)7

Maar goed, on-topic, me dunkt dat die Radeon 9800PRO een PRIMA kaart is. Ik heb zelf een 6600GT (voor €89 bij een actie :9) maar ben daar helemaal niet tevreden over (veel vastlopers).

ik zou las ik jou was ff bij Toms Hardware gaan kijken naar VGA charts

remember your end, someone owns us

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Gewoon botweg een nieuw topic openen werkt sowieso niet. En de reviews zijn echt wel duidelijk, als je die niet snapt moet je misschien eerst eens verdiepen in de verschillende termen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.