Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

voeding defect

Pagina: 1
Acties:
  • 16 views sinds 30-01-2008

• stavast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-10-2022
vandaag kreeg ik mijn nieuwe tv kaart binnen, dus deze deed ik gelijk in mijn computer steken (nadat hij los gemaakt was) dus ik sloot alles weer aan en starte de computer. Ik hoorda dat hij erg vreemd klonk en na 10 seconden ofzo stopte hij er al mee.

mijn broer vertelde me dat mijn voeding kapot was en dat ik het beste een nieuwe voeding met meer wattage kon kopen. Maar nu vraag ik mij af, voor hoeveel Watt moet ik kiezen? deze voeding is/was 300 watt. Aangezien er best veel aangesloten is (geluidskaart, tv kaart, 2x videokaart, netwerk kaart, 2 hdd, dvd, cd-speler en floppy disk) Voor hoeveel Watt zou ik nu het beste kunnen kiezen?

ik zat te denken aan 400 Watt, maar is dit dan ook genoeg?

alvast bedankt

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:57
probeer eerst eens of je pc het doet als je die tv kaart eruit haalt. het hoeft niet perse aan de voeding te liggen he..

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het lijkt me niet dat zo'n tvkaartje de boosdoener is, maar het kan best de spreekwoordelijke druppel zijn. Je voeding is inderdaad aan de matige kant voor je systeempje. Als je een nieuwe voeding wilt kopen, koop dan wel een van een goed merk. Tagan, Zalman o.i.d. Niet zo'n gare Q-tec.

Zie hier: Welke voeding heb ik nodig? Deel 11, voor meer info.

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Dit soort dingen horen inderdaad in Welke voeding heb ik nodig? Deel 11 .

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.