vandaag kreeg ik mijn nieuwe tv kaart binnen, dus deze deed ik gelijk in mijn computer steken (nadat hij los gemaakt was) dus ik sloot alles weer aan en starte de computer. Ik hoorda dat hij erg vreemd klonk en na 10 seconden ofzo stopte hij er al mee.
mijn broer vertelde me dat mijn voeding kapot was en dat ik het beste een nieuwe voeding met meer wattage kon kopen. Maar nu vraag ik mij af, voor hoeveel Watt moet ik kiezen? deze voeding is/was 300 watt. Aangezien er best veel aangesloten is (geluidskaart, tv kaart, 2x videokaart, netwerk kaart, 2 hdd, dvd, cd-speler en floppy disk) Voor hoeveel Watt zou ik nu het beste kunnen kiezen?
ik zat te denken aan 400 Watt, maar is dit dan ook genoeg?
alvast bedankt
mijn broer vertelde me dat mijn voeding kapot was en dat ik het beste een nieuwe voeding met meer wattage kon kopen. Maar nu vraag ik mij af, voor hoeveel Watt moet ik kiezen? deze voeding is/was 300 watt. Aangezien er best veel aangesloten is (geluidskaart, tv kaart, 2x videokaart, netwerk kaart, 2 hdd, dvd, cd-speler en floppy disk) Voor hoeveel Watt zou ik nu het beste kunnen kiezen?
ik zat te denken aan 400 Watt, maar is dit dan ook genoeg?
alvast bedankt