Toon posts:

topic verdwenen?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er dwaalde hier gister zo'n topic rond over villen van dieren met daarin nogal was schokkend materiaal.. (weet de naam niet meer, maar was iets van "de mens heeft recht op bond" ofzo). Zat nog te denken om er net een report over te maken dat dat filmpje misschien weggeknipt kon worden ofzo.. of misschien "schokkend" erbij in de naam.
Maar nu zie ik dat hele topic niet meer.. Is het soms weggehaald? (niet dat ik dat erg vind ofzo.. was best walgelijk) en krijgen mensen die daar in gepost hebben daar dan geen melding van? (heb nu toch wel even verbaast lopen zoeken :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:39

crisp

Devver

Pixelated

Dat topic is inderdaad in de TrashCan beland

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-09 11:48

André

Analytics dude

Die staat in de Trashcan omdat hij te goor voor woorden was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:46

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Waarom is je topic weggegooid of anderszins verdwenen? doorgenomen :?

Check die onderste 2 alinea's :)
ik zelf denk dat hij naar de TC is gemoved ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Ja, dat topic is richting de Trashcan gemoved aangezien we dergelijke topics simpelweg niet op GoT willen. Door de hoeveelheid reply's is het ook niet zo gek dat niet iedereen is gemeld dat het topic is weggehaald: nogal administratieve rompslomp. Met een beetje logisch nadenken snap je wel dat er niet alleen een slot op gaat, maar door de inhoud het ook gewoon helemaal uit het zicht verwijderd wordt.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.