Toon posts:

Ati 9800 aiw doet aiw niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem; sinds ik mijn videokaart heb geinstalleerd op mijn nieuwe moederbord en cpu (van xp naar 64). Als ik nu windows XP opstart zie ik in het scherm staan: Ati multi mediacenter niet geinstalleerd, installeer opnieuw. Dit heb ik gedaan, start ik computer opnieuw op dan loopt de computer vast. Naar weer opnieuw opstarten krijg weer in beeld mmc niet geinstalleerd. Heeft iemand dit probleem ook gehad? Ik heb geen zin om mijn hele computer weer uit elkaar te gaan schroeven om probleem te lokaliseren.

Misschien wel handig mijn systeem configuratie:
- MSI Kt800
- amd 64 3000+
- corsair xms pc3200
- ATI aiw 9800 SE
- Windows XP met laatste updates

Hopelijk kan iemand mij helpen :?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2005 12:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Kan echt niemand mij helpen, sorry voor het kicken :?

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:32

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Welke versie van WinXP gebruik je, en welke versie van de ATi drivers heb je gedownd?

Gezien de 64 bits processor kun je beiden gebruiken, maar als je 32 bits XP gebruikt dan moet je geloof ik wel de 32 bits drivers hebben.

Hier kon uw advertentie staan

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt ga het gelijk uitproberen. Wie weet lost dit het probleem op. Als er iemand is met andere suggesties laat maar horen. :)

• W.Wezz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-07-2022
ALs je Windows XP gebruikt ga ik ervanuit dat je 32 bits modus draaid, heb je laatste drivers geinstaleerd? Al gezocht op google wat eventueel het probleem kan zijn? Contact met ATI gehad over dit probleem? Weet zeker dat ze anders snel met een oplossing zullen komen....je bent vast niet de eerste ;).

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW