misschien hoort dit onder een ander kopje, maar hier zit misschien wel iemand die dit probleem kent
onze kleurenlaserprinter hp 8550, slaat soms helemaal vast op een printje (a3 kleur)
het enige dat helpt is de opdracht cancellen en de printer hard uit en aan zetten
het maakt niet uit welk os wordt gebruikt, bij iedereen slaat hij vast
voor mijn gevoel zijn het vaker bestanden van "buiten" waarmee het gebeurd.
printen op een andere (z/w) printer gaat wel goed
nieuw bestand maken en daarin plakken helpt niet, niveau's wijzigen etc helpt niet, ander bestandsformaat helpt ook niet
(error van printer geeft aan dat er iets mis is gegaan en dat de printer hard moet resetten)
het ligt dus volgens mij aan het bestandje (jpg) maar hoe zou ik dat kunnen verhelpen
(er zit meestal al wat uurtjes in die jpg)
onze kleurenlaserprinter hp 8550, slaat soms helemaal vast op een printje (a3 kleur)
het enige dat helpt is de opdracht cancellen en de printer hard uit en aan zetten
het maakt niet uit welk os wordt gebruikt, bij iedereen slaat hij vast
voor mijn gevoel zijn het vaker bestanden van "buiten" waarmee het gebeurd.
printen op een andere (z/w) printer gaat wel goed
nieuw bestand maken en daarin plakken helpt niet, niveau's wijzigen etc helpt niet, ander bestandsformaat helpt ook niet
(error van printer geeft aan dat er iets mis is gegaan en dat de printer hard moet resetten)
het ligt dus volgens mij aan het bestandje (jpg) maar hoe zou ik dat kunnen verhelpen
(er zit meestal al wat uurtjes in die jpg)