Toon posts:

Notebook msi S250 - Geheugen bijprikken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ola,

Ik heb zojuist nieuw geheugen gekocht voor mijn laptop, maar het is mij volstrekt onduidelijk waar ik het geheugen nu moet bij kunnen prikken.

Aan de onderkant zit alleen een vakje voor de harddisk, verder kan ik nergens geheugen bankjes ontdekken of toevoegen.

Heeft iemand dit al eens eerder gedaan voor dit type te kleine notebookje? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je al wel gekeken in de manual of zo hoeveel geheugenbankjes er in zitten :? Vooral bij die kleine dingen wil het nog wel eens zijn dat er gewoon maar 1 in zit.

Hmm, up to 2GB; dan lijkt mij dat er wel 2 bankjes in zullen zitten.

Meestal zit er aan de onderkant een klepje dat er even af moet of je moet het toetsenbord er uit halen en hieronder kijken (dit zijn meestal 2 schroefjes aan de onderkant en soms nog lipjes aan de bovenkant).
The bottom construction of the MSI S250 is such that owners have no access to internal components such as the hard disk drive, WLAN card and memory modules. This is definitely not an upgrade-friendly notebook.
Dus ik denk helaas toch dat je de complete onderkant er af zal moeten schroeven :)

edit4 :X :
hier heb je misschien wat aan: http://www.mobile01.com/t...p?f=159&t=71018&img=1&p=1

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2005 11:50 ]