[Torrent] Goede torrent tracker software

Pagina: 1
Acties:
  • 5.435 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:10
Ik ben nu al een paar dagen bezig met het opzoeken van welke software de grote torrent sites gebruiken (o.a. de bekende die nu gesloten is).

Welke software gebruiken ze en waar kan ik die vinden. Ik heb er nu echt zeker 6 stuks gehad en ze "lijken" er wel op, maar het zijn ze dus niet.

Kan iemand me even uit de brand helpen, want ik wil zelf graag tracker opzetten voor me klas om foto's te sharen en zo. Nu doen we dat via 1 ftp maar als die down is tja dan kunnen we er niet op :).

Ik heb nu TorrentTrader.v1.0.BETA.RC2.rar draaiende maar die is het ook niet :(.

p.s. het moet wel een webbased zijn :)

[ Voor 6% gewijzigd door rhodium op 30-05-2005 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 19:26
Ik heb er verder geen verstand van maar zoek je iets als dit?

http://www.geocities.com/...ters/tbsourcetut-v0.1.txt

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
Ik kan er weinig uithalen of dat wat is en de voorbeeld site is een beetje een fake :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ateq
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:05
Misschien heb je hier wat aan? tracker software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Rddr, dat is de sourcecode voor oa ET geweest geloof ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
Eiríkr schreef op maandag 30 mei 2005 @ 12:50:
Rddr, dat is de sourcecode voor oa ET geweest geloof ik ;)
Heb je voor mij ook nog een linkje waar ik hem kan downloaden. Kan hem niet via google vinden en die site in de .txt is nu een spyware site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
Die heb ik allemaal geprobeert zelfs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Voor zover ik weet gebruikte suprnova altijd een aangepaste versie van BNBT, maar daar ben ik niet helemaal zeker van.

Afaik is bnbt wel de krachtigste die er is, niet erg eenvoudig maar wel goed.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2bmws
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-04 08:44
ik gebruik Azureus werkt prima

Time is an illusion, Lunchtime doubly so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
2bmws schreef op maandag 30 mei 2005 @ 13:24:
ik gebruik Azureus werkt prima
Als tracker :? ?

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-06 09:21
Hij heeft vast het topic niet zo goed begrepen denk ik ;)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2bmws
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-04 08:44
Sorry, is alleen de downloader... 8)7

Time is an illusion, Lunchtime doubly so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komaki
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-04 11:45

komaki

The Hot Zone

Hij bedoelt tracker software, niet warez-sites ;)

die gebruik ik tenminste altijd en werkt prima.
Zijn bijna alle actuele dingen wel op te vinden.... :)

[ Voor 21% gewijzigd door pasta op 30-05-2005 17:37 ]

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Azureus heeft een tracker ingebouwd hoor :)

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-03 14:29

sjaakaq

It might get loud

komaki schreef op maandag 30 mei 2005 @ 16:19:
disney.com ???

die gebruik ik tenminste altijd en werkt prima.
Zijn bijna alle actuele dingen wel op te vinden.... :)
Ja...maar de TS zoekt een stuk software om zo'n soort site op te zetten...iig een site die als tracker voor torrents fungeert ;)

BTW, een invite-trackersite waar ik "lid van ben" heeft dit onderaan staan:
This site is using the code which Redbeard (and some of the more recent changes thanks to wyz) of torrentbits.org (R.I.P.) made freely available under the GPL license. Thank them for all their hard work, they deserve it! There's too many 'clone sites' out there who don't give credit where it's due.
Dus ik zou ff naar "Redbeard" zoeken ;)

[ Voor 11% gewijzigd door pasta op 30-05-2005 17:37 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-06 16:05

TweakBoy

---

neem een kijkje op http://tbsource.org/ .. daar staat de source van voormalig TB
zelf ben ik die al aan het omporten naar een systeem dat niet hardcoded is en sneller is.. (huidige code is in tijden van php 4.1.2 > 4.2.1 en mysql 3.4.3x reeks..

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
nee man, gewoon XBNBT gebruiken, heb dat op t moment ook draaien op mijn linux server. Gebruik BNBT Easytracker om alles in te stellen, zo ben ik ook begonnen. (heel makkelijk onder Windows, zit installer bij en complete configtool)
Wil je dan XBNBT gaan gebruiken omdat die nieuwer is en meerdere (handige) opties heeft kan je gewoon de executable vervangen.

Hoe er echter wel rekening mee dat Windows XP bijvoorbeeld heel veel connecties niet lief vindt. Dan moet je bv Linux of een Windows Server versie gaan gebruiken. Gelukkig beginnen de problemen pas bij 3000 gebruikers ofzo, dus wellicht kan jij er voorlopig wel mee vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-06 16:05

TweakBoy

---

bigfoot1942 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 17:14:
nee man, gewoon XBNBT gebruiken,
*knip*
.
volgens mij was de TS opzoek naar een compleet webbased tracker? dus installatie van programma's vallen daarbuiten?

daarnaaast is de tracker die ik aanwees gewoon die van voormalig torrentbits en huidige torrentbytes/liquidtracker

[ Voor 19% gewijzigd door TweakBoy op 30-05-2005 17:27 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Overigens vind ik je redenatie wel wat slap. Je wilt exact dezelfde software gebruiken als de 'grote' sites; maar je hebt geen idee wat die gebruiken. Tegelijkertijd wordt uit je topicstart duidelijk dat je helemaal geen superperformance nodig hebt als je het voor je klas wilt gebruiken. Heb je bijvoorbeeld al eens gekeken naar BNBT EasyTracker | by Trinity of ZionMatrix? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
Spider.007 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 20:19:
Overigens vind ik je redenatie wel wat slap. Je wilt exact dezelfde software gebruiken als de 'grote' sites; maar je hebt geen idee wat die gebruiken. Tegelijkertijd wordt uit je topicstart duidelijk dat je helemaal geen superperformance nodig hebt als je het voor je klas wilt gebruiken. Heb je bijvoorbeeld al eens gekeken naar BNBT EasyTracker | by Trinity of ZionMatrix? :)
Qua opties hebben die wel wat ik weer zoek en lieveren te goed systeem dan brake beta's die je overal kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Rddr : Je begrijpt toch wel dat er in bijna alle grote trackersites toch wel een stuk code-werk zit waar je als eenzame programmeur wel even mee bezig bent. De basis is makkelijk, gewoon een stuk software wat een txt-file / xml-file uitpoept met alle tracker info, het maatwerk om er echt een grote site van te maken is juist hetgene wat het uniek maakt en wat dus ook niet snel vrijgegegeven wordt omdat het gewoon programmeerwerk van de site zelf is ( en vanwege de "semi" legaliteit van deze sites )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Niet online
Rddr schreef op maandag 30 mei 2005 @ 23:27:
[...]

Qua opties hebben die wel wat ik weer zoek en lieveren te goed systeem dan brake beta's die je overal kan vinden.
hoho...
brakke beta's... ga dat ding es installeren en bepaal dan of ie brak is of niet...

over het algemeen (en helemaal met open source software) is het alleen een verschil in de naam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Rddr schreef op maandag 30 mei 2005 @ 23:27:
[...]

Ik zie geen reden om bijvoorbeeld BNBT geen kans te geven? Deze valt niet onder de definitie van brakke beta namelijk :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
Gomez12 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 00:30:
Rddr : Je begrijpt toch wel dat er in bijna alle grote trackersites toch wel een stuk code-werk zit waar je als eenzame programmeur wel even mee bezig bent. De basis is makkelijk, gewoon een stuk software wat een txt-file / xml-file uitpoept met alle tracker info, het maatwerk om er echt een grote site van te maken is juist hetgene wat het uniek maakt en wat dus ook niet snel vrijgegegeven wordt omdat het gewoon programmeerwerk van de site zelf is ( en vanwege de "semi" legaliteit van deze sites )
Ja maar waarom hebben ze het zelfde systeem dan?? En je ziet zelfs kleintjes met het zelfde systeem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Niet online
BNBT geef een uitvoer zoals op http://tracker.tlm-project.org:6969/ wordt gedemonstreerd (bevat linux distro's dus legaal :P )
Met een leuk CSSje en wat extra html eromheen kom je een heel eind imho...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223854

hee hallo waarom pak je niet zon soort script

**spam**

**spam**
of :*)

**spam**

heb ze hier nog liggen mvg charro

[ Voor 39% gewijzigd door dusty op 22-06-2007 05:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!