Ik woon in Borculo en heb hier Chello Classic. Vroeger ging alles zijn gangetje, er waren nog niet echt veel mensen met kabel. Maar nu kabelinternet pas echt op begint te komen hier ontstaan er problemen, in de drukke uren(na etenstijd en in het weekend) ligt internet er hier compleet uit door een sterk verouderd en slecht onderhouden netwerk. Zelfs in de rustige uren haal ik lang niet uit m'n verbinding wat ik er uit zou moeten halen(max. 100 kb/s) Dit frustreerd mij echt enorm want Chello is de enige aanbieder van kabelinternet hier en ze hebben alleen Classic(anders zou ik al veel eerder overgestapt op een lichter lijntje) ik betaal nu €50 per maand voor een lijntje dat kwalitatief minder snel is dan hun goedkoopste abbonoment!
Zijn er (juridische) mogelijkheden om óf het beschikbaar stellen van een ander pakket af te dwingen óf er voor te zorgen dat het netwerk hier verbeterd word zodat ik wél wat meer uit m'n lijn kan trekken?
Zijn er (juridische) mogelijkheden om óf het beschikbaar stellen van een ander pakket af te dwingen óf er voor te zorgen dat het netwerk hier verbeterd word zodat ik wél wat meer uit m'n lijn kan trekken?