Mijn zusje schreeuwde me vanochtend uit bed (grom... 7:00 als je tot 10:00 wil uitslapen) omdat volgens haar de floppydrive het niet meer deed. Na gekeken te hebben, en met veschillende diskette's dingen geprobeerd te hebben, kom ik er niet uit.
De foutmelding die ik in windows (XPpro SP2) krijg is: Mogelijk is deze diskette niet geformatteerd....etc..
maar als ik hem dan wil formatteren, geeft hij aan dat hij niet kan formatteren omdat het medium niet herkend wordt.
Ik heb het net ook op een andere pc geprobeerd (win 98) en daar gaf hij eerst dezelfde fout, maar hij kon de diskette wel gewoon formatteren. Daarna heb ik er een bestand op gezet, werkte ook.
Toen ik vervolgens deze diskette in XP probeerde te openen, kreeg ik weer dezelfde fout.
Wat zou hiervoor de oplossing kunnen zijn / waar ligt dit probleem aan?
De foutmelding die ik in windows (XPpro SP2) krijg is: Mogelijk is deze diskette niet geformatteerd....etc..
maar als ik hem dan wil formatteren, geeft hij aan dat hij niet kan formatteren omdat het medium niet herkend wordt.
Ik heb het net ook op een andere pc geprobeerd (win 98) en daar gaf hij eerst dezelfde fout, maar hij kon de diskette wel gewoon formatteren. Daarna heb ik er een bestand op gezet, werkte ook.
Toen ik vervolgens deze diskette in XP probeerde te openen, kreeg ik weer dezelfde fout.
Wat zou hiervoor de oplossing kunnen zijn / waar ligt dit probleem aan?
edit:
sorry voor de [probleem] tag...
sorry voor de [probleem] tag...
[ Voor 4% gewijzigd door Freedom op 30-05-2005 10:13 ]