Toon posts:

[outlook2003]Schakelen tussen email hantekening

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik gemakkelijk wisselen tussen meerdere email handtekeningen, zodat ik bij het opstellen van een email kan kiezen tussen die handtekeningen

Ik had gehoord dat daar ergens een knop voor is?

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Ja en nee. Geen knop, maar wel een functie.

Als je je handtekening hebt ingesteld en er meerdere hebt én een nieuw bericht aan het tikken bent, kan je met een rechterklik op de handtekening van handtekening wisselen. Ik heb zelf ooit even flink moeten zoeken :)

Daarnaast kan je van te voren instellen wat voor handtekening je bij welk e-mailaccount je wilt hebben en hoe de handtekening bij een nieuwe e-mail eruitziet en bij een antwoord/forward (ik neem dat je het laatste al weet :) )

[ Voor 10% gewijzigd door Motrax op 30-05-2005 09:58 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Dr. Bean
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Bij het opstellen/antwoorden van een mail is de optie Insert>Signature ook een optie. Vind ik net iets prettiger, gezien dat ik standaard géén signature aan heb staan, itt Motrax hierboven.