Toon posts:

HP Laserjet 2420 (letterverval aan zijkanten)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem:

Op mijn werk maken we gebruik van een HP Laserjet 2420, als we vanuit het boekhoudprogramma, of uit Word afdrukken (als het document wat breder is dan normaal) dan hebben we aan het begin en einde (links en rechts dus) halve letters.

Ik vermoed dat dit alleen op de printer zelf is in te stellen.

Ik hoor graag van jullie!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-02 21:41
Beschrijf hoe de printer aangesloten is, LPT1 of netwerkprinter, aparte printserver, drivers, etc.

Verwijderd

Topicstarter
Arnout schreef op maandag 30 mei 2005 @ 09:36:
Beschrijf hoe de printer aangesloten is, LPT1 of netwerkprinter, aparte printserver, drivers, etc.
LPT1

En gewoon een XP-driver, oftewel HP Laserjet 2420 driver.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Tsja, als je een document opmaakt groter dan A4, dan kan het niet op een A4tje, en doet je printer een poging, ik denk dat je het op de verkeerde plek zoekt, je moet Word gewoon goed instellen.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-02 16:02

ThaHandy

Discovery Channel

wat zijn de afdruk marges van de pagina?

Verwijderd

Topicstarter
Dat doet er verder niet toe, als jij de marges in Word instelt moet de printer gewoon gehoorzamen en nog op het blaadje printen, dat werkt immers wel bij onze andere printers (HP Laserjet 2200 en Dell A920).
En de marges bij Word die liggen zo af en toe variërend van 2,5 links tot 1,0 rechts (etc).
En hetzelfde geld voor ons boekhoudprogramma (AccountView), daar hebben we halve cijfers bij het printen.

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:39

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Welk papierformaat is ingesteld in Word? En zit dat formaat ook in de printer?

Signatures zijn voor boomers.

• jorritv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01 10:29
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 10:11:
Dat doet er verder niet toe, als jij de marges in Word instelt moet de printer gewoon gehoorzamen en nog op het blaadje printen, dat werkt immers wel bij onze andere printers (HP Laserjet 2200 en Dell A920).
En de marges bij Word die liggen zo af en toe variërend van 2,5 links tot 1,0 rechts (etc).
En hetzelfde geld voor ons boekhoudprogramma (AccountView), daar hebben we halve cijfers bij het printen.
Dit kun je heel leuk zeggen, maar het klopt niet.
De LJ 2420 is een A4 printer en kan dus geen edge-to-edge.
De printer heeft namelijk een marge van (dacht ik) 4mm aan beide zijdes, omdat je anders toner spill over de zijkant van het papier kunt krijgen.
Voor zover ik weet waarschuwd Word je dat je marges buiten het afdrukbaar gebied liggen, je zult dit dus echt in Word of je drivers moeten aanpassen.

Wat je ook kunt proberen is eens met de LJ 2200 driver naar de LJ 2420 te printen

[ Voor 7% gewijzigd door jorritv op 30-05-2005 11:29 . Reden: spelling ]

Verwijderd

Topicstarter
jorritv schreef op maandag 30 mei 2005 @ 11:24:
[...]

Dit kun je heel leuk zeggen, maar het klopt niet.
De LJ 2420 is een A4 printer en kan dus geen edge-to-edge.
De printer heeft namelijk een marge van (dacht ik) 4mm aan beide zijdes, omdat je anders toner spill over de zijkant van het papier kunt krijgen.
Voor zover ik weet waarschuwd Word je dat je marges buiten het afdrukbaar gebied liggen, je zult dit dus echt in Word of je drivers moeten aanpassen.

Wat je ook kunt proberen is eens met de LJ 2200 driver naar de LJ 2420 te printen
Ik krijg inderdaad die melding, maar dat ontkende ik ook niet, ik ga dan inderdaad wel even zoeken naar andere drivers, misschien dat dat wat helpt.
Pagina: 1