Kan steeds vaker niet modereren op FP?

Pagina: 1
Acties:

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-12-2025

CmdrKeen

Krentenboltosti

Topicstarter
Steeds vaker gebeurt het me dat ik op de FP niet kan modereren. Bij veel reacties (soms bij allemaal) staat dan geen veld om de waardering te geven.

Voorheen was dit weg als ik me af- en weer aanmeldde, maar steeds vaker niet. FireFox 1.0.4 en Internet Explorer 6.0 SP2 in WXP Pro NL geven dezelfde resultaten.

Wel gezocht en gevonden dat af- en aanmelden helpt, maar zoals gezegd is dit steeds vaker niet het geval. Op zich heb ik er niet zo veel problemen mee, maar het valt me op. Ik hoop dat dit de juiste plek in het forum is om dit te melden. Ik ben niet op zoek naar een oplossing (hoewel dat wel leuk zou zijn); 't is alleen maar om 't even kenbaar te maken.

Bloed, zweet & koffie

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Na 48 uur zijn reakties niet meer modereerbaar :)

Als dat *en dat van crisp hieronder* niet van toepassing is moet je even een bugreportje op de devtracker aanmaken.

[ Voor 65% gewijzigd door Rataplan op 30-05-2005 10:52 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:14

crisp

Devver

Pixelated

Ook als je zelf al gereageerd hebt bij een artikel kan je geen moderaties meer doen bij de andere reacties.

Intentionally left blank

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-12-2025

CmdrKeen

Krentenboltosti

Topicstarter
Ah, het was dat 48-uurding. Staat dat nergens in een FAQ? Ik heb me rotgezocht :P

Bloed, zweet & koffie

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Vilenin schreef op maandag 30 mei 2005 @ 12:39:
Ah, het was dat 48-uurding. Staat dat nergens in een FAQ? Ik heb me rotgezocht :P
Arme jongen :)

Pagina 2 ("Nieuws en meuktracker") van de algemene FAQ (eerste link onder het logo) verwijst naar de moderatie-FAQ. Daar staat op pagina 5 (dat lijkt een heel eind, maar je begon natuurlijk met lezen op pagina 4 - "reacties modereren"):
Reacties ouder dan twee dagen kunnen niet meer gemodereerd worden.
En diezelfde moderatie-FAQ wordt ook nog 'ns genoemd in het reactie-schermpje, dus de kans dat je 'm onder ogen zou moeten kunnen hebben gehad is best groot :P

't Is geen slecht plan om dit mee te nemen als die faqs ooit herschreven worden, dat wel.

[ Voor 6% gewijzigd door Rataplan op 30-05-2005 19:07 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.