bitlord

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skillet
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-07 16:52
ik heb bitlord 1.1 maar nu vroeg ik mij af of ik de poort die in bitlord staat ook nog moet openen in mijn router (heb ik zowieso al gedaan maar heb maar 20 poorten om te openen dus liever open ik zo min mogelijk poorten als het ff kan) aangezien ik heb gelezen over auto config portmapping enz. dat in bitlord zou zitten, en is het ook zo dat er maar één poort open hoeft? (aangezien er in de oude bittorrent voor iedere download een aparte poort open moest 6881, 6882 etc)

verder vraag ik mij af hoe het komt dat bitlord nooit zo snel gaat (niet boven de 70 kb/s en mijn maximum is 160 kb/s) als "BitTorrent S-5.8.6 (SHADOW's experimental)" die ik voorheen altijd gebruikte, terwijl ik toch evenveel upload als bij die oude bittorrent versie.

bedankt voor mogelijke reacties.

[ Voor 13% gewijzigd door skillet op 30-05-2005 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
De torrents zullen alleen snel zijn als er veel seeds zijn. Een poort is dacht ik inkomend meestal genoeg. Bij Azureus heb ik ook alleen poort 6881 geopend :) De antwoorden op deze vragen zijn allemaal in de handleiding wel terug te vinden, en ik denk dat het allemaal wel duidelijk is.

Zoals ik het nu zie heb je niet gezocht voordat je dit topic opende, hetgeen niet helemaal klopt met Software Algemeen - Beleid, waarin wordt aangegeven in het stappenplan dat zoeken de eerste stap is. Een minuut of twee op google en je hebt ook al vast de antwoorden op vragen die je in de toekomst gaat krijgen :Y)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.