Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Doubleclick cookie van GoT?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• justinb81
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:38
Ik hoop dat het een fout is in spybot, maar als ik tegenwoordig naar GoT ga krijg ik een Waarschuwing mbt doubleclick. Genereert tweakers.net niet genoeg inkomsten zonder spyware om zich draaiende te houden?
http://img270.echo.cx/img270/7379/doubleclick5zd.jpg

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 11:08

André

Analytics dude

Doubeclick heeft misschien dubieuze cookies maar GoT niet ;)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Wij doen niets met doubleclick, dus ik heb geen idee waar S&D dat idee vandaan haalt.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Scan eens op spyware als je een doubleclick cookie krijgt terwijl je op GoT surft. Kijk ook eens naar banners in programma's als Opera, ICQ of MSN die misschien ook een koekje willen hebben.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Geen Lieve Adjes dit, move >> BUG + een titelfix :)

LinkedIn
Instagram

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Momenteel draait er een HP-campagne op GoT en zo te zien komen die banners via doubleclick bij ons terecht, dus vandaar de cookies van doubleclick. Doubleclick is gewoon een (grote) banner-boer op het internet. En of Cookies spyware zijn is nog altijd, imho, tamelijk discutabel. In mijn ogen is het geen spyware, hoewel bannerboeren met die trackingcookies natuurlijk wel aardig wat van je browse-gedrag kunnen zien.
Genereert tweakers.net niet genoeg inkomsten zonder spyware om zich draaiende te houden?
Dat is echter totaal niet aan de orde, de banners worden nou eenmaal door externe sites - niet alleen webads - aangeleverd en dat heeft tot gevolg dat je cookies van 'anderen' kunt krijgen als je onze pagina's opent.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.